Το πρώτο Renault City άνοιξε στη Γαλλία. Πρόκειται για ένα πρότυπο κατάστημα στην καρδιά του εμπορικού κέντρου Val d’Europe, που είναι ανοικτό επτά ημέρες την εβδομάδα. Με τη νέα αυτή εκθεσιακή μέθοδο, η Renault τοποθετείται όσο το δυνατόν πλησιέστερα στο ευρύ κοινό. Το Renault City δίνει στους επισκέπτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον κόσμο της μάρκας, πέραν της ψηφιακής τους περιήγησης.

Ο Όμιλος Renault, σε συνεργασία με τον Όμιλο Sofibrie (οικογένεια Havard), εγκαινίασε το πρώτο του εμπορικό πρότυπο κατάστημα Renault City στο εμπορικό κέντρο Val d’Europe της Seine-et-Marne. Με τη νέα αυτή πειραματική αλλά βιώσιμη μορφή στην καρδιά μιας μεγάλης εμπορικής περιοχής, η Renault εγκαθίσταται όσο το δυνατόν πιο κοντά σε τοποθεσίες όπου συχνάζουν υποψήφιοι πελάτες.

Ανοικτός 7 ημέρες την εβδομάδα, αυτός ο χώρος 145 m2 δέχεται επισκέπτες από τις 10πμ έως τις 9μμ Δευτέρα έως Σάββατο και από τις 10πμ έως τις 8μμ την Κυριακή.

Ένας διευθυντής και πέντε εκπρόσωποι ξεναγούν εκ περιτροπής τους επισκέπτες στις τελευταίες καινοτομίες της Renault μέσω μιας φυσικής και ψηφιακής περιήγησης ειδικά σχεδιασμένης για το Renault City. Το πρότυπο κατάστημα περιλαμβάνει πολλούς χώρους: έναν εκθεσιακό χώρο για τα δύο τελευταία οχήματα, εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικά ή υβριδικά, καθώς και χώρους πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένου ενός χώρου εξατομίκευσης και παρελκομένων, εξοπλισμένου με ψηφιακό σύστημα διαμόρφωσης αυτοκινήτου.

Οι επισκέπτες μπορούν να προβούν σε δοκιμές συνοδευόμενοι από έναν εκπρόσωπο και να παραγγείλουν το όχημα της επιλογής τους επιτόπου με τη βοήθεια ενός εμπορικού συμβούλου.

Το Renault City θα αποτελέσει επίσης μια ευκαιρία για δοκιμή νέων υπηρεσιών. Οι εκπρόσωποι θα μπορούν να παρουσιάζουν προσφορές μεταχειρισμένων οχημάτων σε tablets και οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν ανταλλακτικά και αξεσουάρ, τα οποία θα παραδίδονται στο Renault City βάσει της διαδικασίας “Click and Collect”.

Ο Ivan Segal, Senior Vice President γαλλικής αγοράς του Ομίλου Renault, δήλωσε: “Η λειτουργία του Renault City στο Val d’Europe είναι αποτέλεσμα μιας υποδειγματικής συνεργασίας μεταξύ της Renault και του ομίλου Sofibrie με επικεφαλής τον Philippe Havard. Ανταποκρίνεται στην εξέλιξη της περιήγησης του πελάτη, φέρνοντας σε επαφή το ψηφιακό με το φυσικό περιβάλλον και μας επιτρέπει την αλληλεπίδραση με τους υποψήφιους πελάτες μας από την πρώτη στιγμή της διαδικασίας αγοράς τους”.

Από την πλευρά του, ο Philippe Havard, CEO του Ομίλου Sofibrie, δήλωσε: “Οι εργαζόμενοι και εγώ είμαστε πολύ υπερήφανοι ως ο πρώτος διανομέας της Renault που παρουσιάζει αυτή τη νέα μέθοδο. Με το Renault City, θα είμαστε πιο κοντά στους πελάτες μας και τις ανάγκες τους και θα μπορούμε να ανταποκριθούμε καλύτερα στις προσδοκίες τους. Αυτή η πρωτοποριακή προσέγγιση εξασφαλίζει την παρουσία του ομίλου Sofibrie ως αυριανού διανομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας”.

Η Renault θα χρησιμοποιήσει τα αποτελέσματα αυτού του πρώτου πιλοτικού έργου για να μελετήσει την χρησιμότητα ανάπτυξης αυτής της μορφής και σε άλλα εμπορικά κέντρα ή πολυσύχναστα μέρη της Γαλλίας.

Η λειτουργία του Renault City αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής ανάπτυξης νέων καταστημάτων της Renault. Το 2018 άνοιξαν δύο κέντρα εμπειρίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Renault, ειδικευμένα σε ηλεκτρικά οχήματα, στη Στοκχόλμη και το Βερολίνο.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Uber ξαναέχασε την άδεια λειτουργίας της στο Λονδίνο
Επόμενο άρθροSBTi: Συνεπής η μείωση εκπομπών CO2 του Groupe PSA