Η Audi στο World Economic Forum στο Davos, παρέχει ως αποκλειστικός συνεργάτης 50 Audi e-tron

Στα θέματα που απασχολούν το World Economic Forum, που πραγματοποιείται από τις 22 έως τις 25 Ιανουαρίου στο Νταβός, περιλαμβάνεται η διαμόρφωση του μέλλοντος της κινητικότητας. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στην Audi, που υποστηρίζει το Forum ως αποκλειστικός συνεργάτης από το 1987, να διαθέσει έναν στόλο από πενήντα Audi e-tron που κινούνται από “πράσινη” ηλεκτρική ενέργεια δείχνοντας το “μέλλον”

Η premium μάρκα από το Ingolstadt, διέθεσε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις ανάγκες του ετήσιου συνέδριου που συγκεντρώνει κάθε χρόνο την αφρόκρεμα του πολιτικού, οικονομικού και επιχειρηματικού κόσμου. Το σημαντικό, είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά τροφοδοτούνται αποκλειστικά με καθαρή ηλεκτρική ενέργεια.

Μέσω τριών κινητών σταθμών φόρτισης, η Audi επιδεικνύει τα αποτελέσματα ερευνητικού προγράμματος για ήδη χρησιμοποιημένες μπαταρίες από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εξασφαλίζοντας “πράσινη” ενέργεια για την επαναφόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

“Εστιάζουμε με σαφήνεια και συνέπεια στις λύσεις βιώσιμης κινητικότητας για το μέλλον”, τόνισε ο Bram Schot, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG. “Στο εφετινό Forum δείχνουμε με ρεαλιστικό τρόπο την πρακτική πλευρά της ηλεκτροκίνησης και δίνουμε την ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες και επισκέπτες να βιώσουν αυτή την εμπειρία”.

Το e-tron είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο όχημα της Audi. Ήδη, οι παραγγελίες για αυτό το επαναστατικό SUV έχουν ξεπεράσει τις 20.000 πριν καν το μοντέλο εμφανιστεί στους εκθεσιακούς χώρους της Ευρώπης – κάτι που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες. Με ένα στόλο από 50 e-tron η Audi για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνει την πρακτικότητα του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου στα χιονισμένα βουνά της Ελβετίας και σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό ανάγλυφο.

Τρία κινητά κοντέινερ φόρτισης της Audi, με συνολική ισχύ 700 kW και χωρητικότητα 1,14 MWh, εξασφαλίζουν την ταχυφόρτιση με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Μέσα από αυτό το ερευνητικό πρόγραμμα, η εταιρεία δοκιμάζει την επαναχρησιμοποίηση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ακόμη και μετά την λήξη ημερομηνίας χρήσης τους στα αυτοκίνητα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης εξακολουθούν να είναι κατάλληλες για διάφορες εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας. Για το λόγο αυτό, η Audi δοκιμάζει σενάρια για την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική χρήση των διαθέσιμων πόρων. Η εταιρεία επιδεικνύει αυτήν τη στιγμή τα κοντέινερ ενέργειας σε μεγάλες διοργανώσεις και παράλληλα συμπληρώνει τις απαιτήσεις των τοπικών υποδομών φόρτισης.

Με αυτό το ερευνητικό έργο, η Audi επιβεβαιώνει τη δέσμευση της στις αξίες της Παγκόσμιας Συμμαχίας Συσσωρευτών (Global Battery Alliance) του World Economic Forum. Η συμμαχία αποτελείται από εταίρους δημόσιου και ιδιωτικού τομέα από το γενικότερο δίκτυο τροφοδοσίας μπαταριών και αποσκοπεί στην εξασφάλιση κοινωνικής και οικολογικής βιωσιμότητας σχετικά με τις πρώτες ύλες. Για το σκοπό αυτό, η Global Battery Alliance ασχολείται με τις συνθήκες για την εξαγωγή πρώτων υλών, την βιώσιμη ανακύκλωση και τις καινοτομίες που προωθούν την εξέλιξη της τεχνολογίας της μπαταρίας. Η Audi είναι μέλος αυτής της συμμαχίας από το 2017.

Προηγούμενο άρθροΤο εκατομμυριοστό Peugeot 2008
Επόμενο άρθροΗ Bridgestone αποκτά την TomTom Telematics