Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών J.D. Power 2019 – Customer Satisfaction Index (CSI), η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ασιατική μάρκα στις ΗΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά*, βελτιώθηκε κατά 27 μονάδες, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα της αγοράς, ανεβαίνοντας από την 21η στη 12 θέση της γενικής κατάταξης.

Μεταξύ των μη luxury μαρκών, η Mitsubishi ανέβηκε από τη 10η θέση το 2018 στην τρίτη θέση φέτος. “Η ικανοποίηση πελατών είναι βασική αξία στη Mitsubishi Motors, και η απόδοσή μας στην Έρευνα JD Power CSI την τελευταία διετία αποδεικνύει την επικέντρωση των προσπαθειών μας στο σκοπό αυτό. Μοναδικό μας κίνητρο είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρία μας” δήλωσε ο Mark Chaffin, Chief Operating Officer της MMNA. “Αποτελεί τεράστια επιτυχία για την MMNA, και όλα τα εύσημα απονέμονται στο εξαιρετικό δίκτυο εμπόρων και στις ομάδες παροχής υπηρεσιών στην έδρα μας, αλλά και σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε”.

Η Mitsubishi Motors έχει βελτιώσει το σκορ της κατά 61 μονάδες στην Έρευνα CSI το διάστημα 2016-2019, συμπεριλαμβανομένης της φετινής αύξησης  των 27 μονάδων και της περσινής των 26 μονάδων. Αυτή η βελτίωση είναι η καλύτερη σε επίπεδο μη luxury μαρκών αυτή τη χρονική περίοδο. Επιπλέον, η μάρκα κατατάχθηκε Νο1 στη βιομηχανία στην ικανοποίηση από το σέρβις μη luxury μαρκών, σύμφωνα με την Έρευνα CSI.

H Buick κατέχει την υψηλότερη θέση στην κατάταξη μεταξύ των μαρκών μαζικής αγοράς στις ΗΠΑ για τρίτη συνεχή χρονιά, με βαθμολογία 857. Η MINI κατατάσσεται δεύτερη (853), ακολουθούμενη από την Mitsubishi (846), τη Chevrolet (845), την GMC (840) και την Toyota (840).

Η Porsche (893) κατέχει την υψηλότερη θέση στην φετινή κατάταξη μεταξύ των μαρκών πολυτελείας για πρώτη φορά στην 38χρονη ιστορία της μελέτης. Η Lexus (881) κατατάσσεται δεύτερη, ακολουθούμενη από την Cadillac (880), την Infiniti (878) και την Mercedes-Benz (870).

Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας ενός έως πέντε ετών απαντούν σχετικά με την πιο πρόσφατη εμπειρία τους από το σέρβις σε καθεστώς τόσο εντός, όσο και εκτός εγγύησης. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα πέντε κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

Η μελέτη CSI του 2019 στις ΗΠΑ βασίζεται σε απαντήσεις από 57.286 ιδιοκτήτες και μισθωτές οχημάτων μοντέλων των ετών 2016 έως 2018. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του 2018.

*Βάσει στοιχείων του Motor Intelligence CY2017 και δεδομένων Πωλήσεων του Κατασκευαστή CY2018. Εξαιρούνται οι premium μάρκες.

Προηγούμενο άρθροTο Renault Twizy “ηλεκτρίζει” τις πόλεις!
Επόμενο άρθροBentley Continental GT Number 9 – ειδική έκδοση από τον MULLINER