Η Ευρώπη αναδεικνύεται ως η περιοχή με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων της Mazda, σε εννεάμηνη βάση αποτελεσμάτων, ενώ επίκειται η παρουσίαση νέας γενιάς μοντέλων και τεχνολογιών.

Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των πωλήσεων και τα οικονομικά αποτελέσματα, για το πρώτο εννεάμηνο του οικονομικού έτους 2019-20, παρουσιάζοντας συνολικές πωλήσεις 1.106.000 οχημάτων για την περίοδο από 1 Απριλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2019.

Η ευρωπαϊκή αγορά παρουσίασε τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση πωλήσεων οχημάτων στο συγκεκριμένο εννεάμηνο, εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 14% και φτάνοντας τις 195.000 μονάδες (εξαιρείται η Ρωσία). Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά για τη Mazda στην Ευρώπη, συνέβαλε στην επίτευξη αυτού του αποτελέσματος με πωλήσεις 54.000 μονάδων (+10%), ενώ οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασαν τις 27.000 μονάδες, με 7% ετήσια αύξηση και παρά τις τάσεις της αγοράς.

Στην εντός έδρας αγορά της Ιαπωνίας, η Mazda κατέγραψε πωλήσεις που έφτασαν τις 139.000 μονάδες.

Οι πωλήσεις στην αγορά της Βόρειας Αμερικής ανήλθαν στις 305.000 μονάδες. Οι επιδόσεις των πωλήσεων της Mazda για την περίοδο των πρώτων εννέα μηνών του οικονομικού έτους, απέφεραν στην εταιρεία έσοδα της τάξεως των 2.556,3 δισ. γιεν (21,13 δισ. ευρώ), λειτουργικά κέρδη 32.3 δισ. γιεν (267 εκατομμύρια ευρώ) και καθαρά κέρδη 32.4 δισ. γιεν (268 εκατομμύρια ευρώ).

Παρακολουθώντας στενά και σε μόνιμη βάση το διεθνές οικονομικό περιβάλλον, η συνολική πρόβλεψη του όγκου πωλήσεων της Mazda σε παγκόσμια κλίμακα, έχει αναθεωρηθεί στις 1.500.000 μονάδες (από 1.550.000), ωστόσο, λόγω των ευνοϊκών επιπτώσεων των αναθεωρημένων παραδοχών στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι προβλέψεις για λειτουργικά κέρδη ύψους 60 δισ. γιεν (496 εκατομμυρίων ευρώ) και καθαρών εσόδων ύψους 43 δισ. γιεν (355 εκατομμυρίων ευρώ) παραμένουν αμετάβλητες.

Στην Ευρώπη, το Mazda CX‐30 απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και μαζί με τον επαναστατικό βενζινοκινητήρα Skyactiv‐X της Mazda, συνέβαλαν στην αύξηση του συνολικού όγκου των πωλήσεων. Και τα δύο αυτά προϊόντα αναμένεται να ωθήσουν τις πωλήσεις σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα παγκοσμίως  και την τρέχουσα χρονιά. Τα καλά νέα της μάρκας συμπληρώνονται και από το μεγάλο αριθμό βραβείων που κατάκτησαν παγκοσμίως τα μοντέλα της Mazda κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του οικονομικού έτους που κλείνει στις 31 Μαρτίου του 2020.

Πηγή: Mazda Motor Corporation Ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το οικονομικό έτος που κλείνει στις 31 Μαρτίου του 2020.

Οι μετατροπές σε Ευρώ έχουν υπολογιστεί με την ισοτιμία 1 ευρώ = 121 γιεν

Προηγούμενο άρθροRenault Trucks: 20 ηλεκτρικά φορτηγά στον Όμιλο Carlsberg
Επόμενο άρθροΟ Tim Albertsen νέος CEO της ALD Automotive