Τον Ιανουάριο του 2020, η Toyota πέρασε το ορόσημο περισσότερων από 15 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV) παγκοσμίως, από τότε που το Prius κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1997. Σήμερα στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της HEV έχουν ξεπεράσει το 2,8 εκατομμύρια με μια γκάμα 19 διαφορετικών HEV μοντέλων που προσφέρονται σε όλες τις μάρκες Toyota και Lexus, τα οποία το 2019 αντιπροσώπευαν το 52% του συνολικού όγκου και το 63% στη Δυτική Ευρώπη.
Η γκάμα των διαθέσιμων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο από την Toyota και τη Lexus φτάνει τώρα τα 44.
Η απόφαση της Toyota για την ανάπτυξη υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια, όταν ο Takeshi Uchiyamada οδήγησε μια ομάδα να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο για τον 21ο αιώνα, που θα μείωνε τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και άλλους επιβλαβείς ρύπους. Το Prius πρώτης γενιάς κυκλοφόρησε το 1997 περίπου κατά την υπογραφή του Πρωτοκόλλου του Κιότο, το οποίο έδωσε νέα ώθηση στο περιβαλλοντικό κίνημα. Σήμερα, μετά από 15 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων, η Toyota έχει συμβάλει σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος, καθώς η υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία της έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περισσότερο από 120 εκατομμύρια τόνους παγκοσμίως μέχρι σήμερα, σε σύγκριση με τις πωλήσεις αντίστοιχων βενζινοκίνητων οχημάτων.
Το αρχικό όραμα της εταιρείας επέτρεψε στην Toyota να είναι ο ηγέτης στην τήρηση όλο και πιο αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές σε όλο τον κόσμο.
Ο Matt Harrison, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Europe, δήλωσε: “Χάρη στις πωλήσεις υβριδικών μας, η Toyota βρίσκεται στο δρόμο για την επίτευξη του στόχου 95g / km που έθεσε η ΕΕ για το 2020 και το 2021 στην Ευρώπη, όπου οι κανονισμοί για το CO2 είναι οι πιο αυστηροί στον κόσμο. Επιπλέον, τα πλήρως υβριδικά μας έχουν επίσης εξαιρετικά αποτελεσματικά στη λειτουργία χωρίς εκπομπές τις περισσότερες φορές στις πόλεις”.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Toyota σημείωσε αύξηση της ζήτησης για τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματά της, καθώς η εταιρεία έχει συνδυάσει αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία με τον συναισθηματικό σχεδιασμό που επιτρέπει η ανάπτυξη των παγκόσμιων πλατφορμών της TNGA. Πέρα από το τρέχον υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς, η Toyota συνεχίζει να βελτιώνει την υβριδική τεχνολογία της για να επιτύχει ακόμη χαμηλότερες εκπομπές και καλύτερη απόδοση καυσίμου. Σήμερα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα είναι προσιτά, προσβάσιμα και βολικά για τους ενδιαφερόμενους σε μια ευρεία γκάμα ευρωπαϊκών αγορών.
Τα υβριδικά οδηγούν στα BEV και FCEV
Ενώ η Toyota πιστεύει ότι τα HEVs αποτελούν ουσιαστικό μέρος του μελλοντικού συνολικού συνδυασμού ηλεκτροκίνητων οχημάτων, δύο δεκαετίες εμπειρίας ηλεκτροκίνησης τροφοδοτούν επίσης τη στρατηγική mutli-powertrain της εταιρείας. Η εταιρεία παρέχει -και θα συνεχίσει- διάφορους τύπους ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τη μείωση των εκπομπών με βάση τους κανονισμούς, την υποδομή της αγοράς και τη ζήτηση των πελατών. Η Toyota οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι διαφορετικές ηλεκτρικές τεχνολογίες, υβριδικά – HEV, PHEV, FCEV (κυψελών καυσίμου) και BEV (ηλεκτρικών μπαταρίας) έχουν εξίσου σημαντικό ρόλο.
Ο Shigeki Terashi, Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Corporation, δήλωσε: “Φυσικά, πρέπει να εργαστούμε σκληρά για τη βελτίωση της απόδοσης της μπαταρίας και τη μείωση του κόστους (των BEV), κάτι που κάνουμε. Αλλά πρέπει να αποφύγουμε να μην έχουμε σχέδιο μέχρι να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που σχετίζονται τόσο με τα BEV όσο και με τα FCEV. Εν τω μεταξύ, μπορούμε να συνεισφέρουμε συνεχίζοντας το έργο μας στα HEV.”
Η Toyota σχεδιάζει να λανσάρει 40 νέα ή ανανεωμένα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025, σε όλες τις τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 10 ZEV (Οχήματα Μηδενικών Εκπομπών). Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματά της θα παραμείνουν βασικό μέρος του συνδυασμού κινητήρων που ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών και βοηθά στη μείωση των εκπομπών μαζί με άλλους τύπους ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αυτός ήταν ο στόχος της εταιρείας από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο Prius πριν από 20 χρόνια, με την απόλυτη φιλοδοξία να επιτύχει μηδενικές εκπομπές με έναν ευρέως διαδεδομένο και βιώσιμο τρόπο.