MAZDA MX-30

Στις 20 Μαΐου, στο εργοστάσιο Ujina της Χιροσίμα, η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του νέου Mazda MX-30, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας.

Το  MX-30, ένα στιλάτο και ευέλικτο SUV που δημιουργήθηκε λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV), και της έντονης τάσης για προστασία του περιβάλλοντος που επικρατεί στην Ευρώπη.

Το νέο MX-30 εφοδιάζεται με τον κινητήρα e-Skyactiv [1] – τη νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Mazda. Το σύστημα που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς συνδυάζει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος απόδοσης 107kW (145Hp), και μία μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 35.5kWh, που εξασφαλίζουν στο νέο SUV εμβέλεια της τάξης των 200χλμ. περίπου. (Βάσει πρωτοκόλλου WLTP σε μικτή διαδρομή).

Η μπαταρία του συστήματος κίνησης μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της, σε 40 περίπου λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος.

Η αρχιτεκτονική φιλοσοφία κατασκευής Skyactiv του MX-30, έχει διαμορφωθεί ειδικά έτσι ώστε να ενισχύει την εγγενώς απαλή οδηγική συμπεριφορά του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τα ολοκληρωμένα συστήματα ασφαλείας i-Activsense, το νέο SUV προσφέρει στους επιβάτες του μία μοναδική εμπειρία αθόρυβης και άνετης οδήγησης, γεγονός που αποτέλεσε και την κατευθυντήρια γραμμή για τους μηχανικούς/σχεδιαστές του – το ηλεκτρικό όχημα (EV) θα πρέπει να είναι τόσο τέλειο οδηγικά, όπως και κάθε άλλο μοντέλο της Mazda.

Η πιο πρόσφατη υλοποίηση της πολύ-βραβευμένης σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kodo, προβάλλει ακόμα περισσότερο τη νέα αυτή κατεύθυνση της Mazda σε ότι αφορά την τεχνολογική εξέλιξη των συστημάτων κίνησης. Το ασυμβίβαστο και απλό ταυτόχρονα στυλ τονίζει την ομορφιά του αμαξώματος του MX-30, ενώ οι αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες, η απουσία μεσαίας κολώνας, και η συνολική γυάλινη επιφάνεια, συμβάλλουν καθοριστικά στη δημιουργία της αίσθησης ευρυχωρίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η τέλεια εργονομία του εσωτερικού, προβάλλεται μέσω του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα της θέσης οδήγησης, της αιωρούμενης κεντρικής κονσόλας, την καινούργια σε μοντέλο της Mazda, οθόνη αφής των 7’’ για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, και από ένα πλήθος φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, όπως ο φελλός και οι υφασμάτινες επενδύσεις από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, στα πάνελ των θυρών

Το  MX-30 προβλέπεται θα αρχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2020.


[1] MX-30 WLTP κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,5-19,0 kWh/100km. Αυτονομία: 200-262χλμ. (αστικός κύκλος). Εκπομπές CO2 WLTP: 0 g/km. 

MX-30 NEDC κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 16,0 kWh/100km (συνδυασμένη). Αυτονομία: 237-298χλμ. (αστικός κύκλος). Εκπομπές CO2 NEDC: 0 g/km.

Προηγούμενο άρθροΤο Global Fleet Conference 2020 θα διεξαχθεί εικονικά
Επόμενο άρθροΌριο ταχύτητας 180 χλμ και Care Key για τα νέα Volvo