#WeAreHereForYou: Η ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. και το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Renault και Dacia κάνει πράξη τη φιλοσοφία της Renault ‘Passion for Life’.

Με το σύνθημα #WeAreHereForYou η ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αναφέρει ότι τόσο η ίδια όσο  και οι συνεργάτες της στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Renault και Dacia, συνεχίζουν δυναμικά, με ‘Πάθος για Ζωή’, συνέπεια και επαγγελματισμό, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών Sales & After Sales, πάντα με προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών.

Η ανακοίνωση αναφέρει ακόμα τα εξής:

“Στην ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε., θέσαμε, από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, ως κύρια προτεραιότητα την ασφάλεια και την διαφύλαξη της υγείας εργαζομένων και επισκεπτών. Ενημερωνόμαστε σε συνεχή βάση από τις αρμόδιες αρχές αναφορικά με τις εξελίξεις για την εξάπλωση του COVID-19 και λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα”.

“Υποδεχόμαστε τους πελάτες στις εκθέσεις και τα συνεργεία μας, με ειδική μέριμνα τόσο για την ασφαλή παραμονή των επισκεπτών στους χώρους, όσο και για τη διαδικασία παραλαβής και παράδοσης των αυτοκινήτων, με ειδικά πρωτόκολλα σχολαστικού καθαρισμού”.

“Στις εκθέσεις μας, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν όλα τα νέα μας μοντέλα Renault & Dacia όπως π.χ. το κορυφαίο bestseller νέο Renault Clio, το ξεχωριστό SUV Renault Kadjar ή και για τη Dacia, το καθαρόαιμο SUV Duster”.

“Οι πελάτες μας μπορούν να δουν από κοντά και να αποκτήσουν τη 2η γενιά του ηγέτη της κατηγορίας BCrossover που μόλις έφτασε. Το ασφαλές και τεχνολογικά προηγμένο Allnew Renault Captur, είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, ακόμα πιο εντυπωσιακό σε εμφάνιση, με 90+ χρωματικούς συνδυασμούς και κορυφαίους κινητήρες Βενζίνης, Diesel και LPG, σε καταπληκτική τιμή και με μοναδικά δώρα, ειδικά για την περίοδο αυτή”.

“Στα συνεργεία του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου μας, κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή του συνωστισμού, οι άρτια εκπαιδευμένοι συνεχίζουν να παρέχουν το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης, ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν την οδήγηση του αυτοκινήτου. Τηρώντας τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών, εφαρμόζονται ενισχυμένα πρωτόκολλα καθαρισμού και προστασίας για την παραλαβή και παράδοση των αυτοκινήτων των πελατών μας, προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού, ενώ έχουν τοποθετηθεί ειδικά αντισηπτικά αλκοολούχα διαλύματα στους κοινόχρηστους χώρους, όπως οι χώροι αναμονής, τα γραφεία κ.λπ”.

“Το αυτοκίνητο ήταν και παραμένει το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης για μας και την οικογένειά μας, ειδικά από εδώ και στο εξής, στην μετά-Κορωνοϊό εποχή”.

“Οι νέες τεχνολογίες μας επιτρέπουν να αναζητήσουμε, να επιλέξουμε το μοντέλο που επιθυμούμε και να το διαμορφώσουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας. Στις ιστοσελίδες www.renault.gr και www.dacia.gr, ο πελάτης μπορεί να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα νέα μας μοντέλα και να αναζητήσει τον Εξουσιοδοτημένο μας Συνεργάτη Renault & Dacia που τον εξυπηρετεί για να οδηγήσει το αγαπημένο του μοντέλο, κατόπιν ραντεβού και πάντα με ειδική μέριμνα για την διασφάλιση της υγείας”.

“Για τη διευκόλυνση και την ασφάλεια των πελατών μας, αλλά και την αποφυγή συνωστισμού στις εκθέσεις και τα συνεργεία μας, παρακαλούμε πολύ τους ενδιαφερόμενους πελάτες μας να επικοινωνούν με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη που τους εξυπηρετεί, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, καθώς και στην 24ωρη δωρεάν τηλεφωνική Info Line 800 11 11011”.

H απόλαυση της οδήγησης ενός Renault είναι η ίδια, τόσο στο δρόμο, όσο και στο σπίτι… 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροKosmocar: τρίμηνη δωρεάν επέκταση εγγύησης
Επόμενο άρθροVolvo Online Ordering από την Volvo Car Hellas