Ο Μάρτιος έκλεισε με τους καλύτερους οιωνούς για την Peugeot καθώς βρέθηκε στην δεύτερη θέση των ταξινομήσεων της συνολικής αγοράς με 923 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 9.6%, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί πως η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, διατηρεί την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις της αγοράς και του πρώτου τριμήνου 2019 σημειώνοντας 2.683 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 10.2%.

Το κομψό σούπερ-μίνι Peugeot 208, εκτοξεύθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας του καταγράφοντας με απτό τρόπο τη σαφή προτίμηση των αγοραστών, που το επιλέγουν για τον ξεχωριστό σχεδιασμό του, την τεχνολογική πρωτοπορία, τη δυναμική οδήγηση, τους βραβευμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, την εξελιγμένη συνδεσιμότητα αλλά και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση που το συνοδεύει.

Μαζί του και η υπόλοιπη γκάμα της Peugeot και συγκεκριμένα τα μοντέλα Peugeot 108, 2008, 3008, 5008 και το MPV Peugeot Traveller, βρέθηκαν στο Top5 των πωλήσεων στις κατηγορίες τους.

Επαγγελματικά

Στην αλματώδη πορεία της Peugeot στην ελληνική αγορά, συνέβαλαν και τα πρακτικά και ανθεκτικά ελαφρά επαγγελματικά της φίρμας. Τα Peugeot Boxer και Expert στα VAN και το Peugeot 208 PRO στα VANETTE, κατέλαβαν την πρώτη θέση των πωλήσεων στις κατηγορίες τους.

Προηγούμενο άρθροΠαρά τις απαγορεύσεις ντίζελ στη Γερμανία πολλοί αρνούνται τα EV
Επόμενο άρθροArval Mobility Hub: Καινοτόμο κέντρο γνώσεων στην Ολλανδία