Βραβείο Τεχνολογίας Ελαστικών στα Conti C.A.R.E.

Η Continental αποσπά το καταξιωμένο Βραβείο Τεχνολογίας Ελαστικών με το σχέδιο ελαστικών για Ηλεκτρικά Robotaxi, Conti C.A.R.E. Το σχέδιο ελαστικών για μελλοντικές λύσεις ηλεκτρικής κινητικότητας ανοίγει ένα παράθυρο για το πώς η ψηφιοποίηση των ελαστικών μπορεί να συμβάλει στην περιβαλλοντικά συμβατή κινητικότητα του μέλλοντος.

Η κριτική επιτροπή του βραβείου “Ταξίδι στην Αυτόνομη Οδήγηση” που απονέμεται από το European Rubber Journal (ERJ) ανέδειξε νικήτρια και στις έξι κατηγορίες την Continental, η οποία παρέλαβε το καταξιωμένο βραβείο Tire Technology Award. Το επαγγελματικό περιοδικό του ΗΒ βράβευσε την Continental για το σχέδιο ελαστικών για μελλοντικές λύσεις ηλεκτρικής κινητικότητας, Conti C.A.R.E..

Το Conti C.A.R.E. (Συνδεδεμένο, Αυτόνομο, Αξιόπιστο, Ηλεκτρικό) είναι ένα σχέδιο τροχού / ελαστικού το οποίο, με τη συνδεσιμότητά του στο Cloud, προσφέρει στους διαχειριστές στόλου ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέσον διαχείρισης κινητικότητας. Οι στόλοι των αυτόνομων ηλεκτρικών ταξί είναι μια συγκεκριμένη περίπτωση και διαδραματίζουν βασικό ρόλο σε πολλές προγράμματα περιβαλλοντικά συμβατής μελλοντικής κινητικότητας.

Η κριτική επιτροπή εγκωμίασε την Continental για τον επιτυχημένο συνδυασμό καινοτομίας, πληροφορικής και εμπνευσμένης μηχανικής. Το έργο επαινέθηκε επίσης για την θέσπιση «μιας προληπτικής προσέγγισης της ικανοποίησης απαιτήσεων ΟΕΜ, μέσω αξιοποίησης τεχνολογίας, με σημαντικές επιπτώσεις στην ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία», αναφέρει το ERJ. Το βραβείο απονεμήθηκε σε μια εικονική τελετή στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Τα ελαστικά Conti C.A.R.E. διαθέτουν ενσωματωμένους αισθητήρες και συνδέονται με το Cloud. Αυτοί οι αισθητήρες παράγουν και αξιολογούν συνεχώς δεδομένα σχετικά με το βάθος των αυλακώσεων του πέλματος, τις πιθανές φθορές, τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών. Γνωστό ως ContiSense, αυτό το σύστημα ελέγχου μεταδίδει δεδομένα στο Cloud σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, το εργαλείο ContiConnect Live IT διευκολύνει την αποτελεσματική διαχείριση κινητικότητας από τους υπεύθυνους στόλου. Ταυτοχρόνως, οι επιβάτες απολαμβάνουν μια πολύ άνετη διαδρομή, καθώς με το σχέδιο SilentWheel της Continental, η ζάντα μειώνει τις δονήσεις που δημιουργούνται κατά την οδήγηση.

Η κριτική επιτροπή επαίνεσε επίσης την ιδέα της ενεργούς προσαρμογής της πίεσης των ελαστικών μέσω φυγόκεντρων αντλιών ενσωματωμένων στον τροχό. Καθώς το όχημα επιταχύνει, οι φυγόκεντρες δυνάμεις του τροχού επενεργούν στην αντλία που παράγει πεπιεσμένο αέρα. Αυτή η τεχνολογία PressureProof διατηρεί συνεχώς την πίεση των ελαστικών στο ιδανικό επίπεδο και συμβάλλει στην επίτευξη βιώσιμης μείωσης εκπομπών CO2. Η περίσσεια πεπιεσμένου αέρα αποθηκεύεται σε ενσωματωμένη δεξαμενή. Η τεχνολογία PressureBoost χρησιμοποιεί αυτόν τον αέρα για γρήγορη προσαρμογή της πίεσης των ελαστικών ανάλογα με την οδήγηση. Έτσι, τα αυτόνομα ηλεκτρικά ταξί μπορούν να αυξήσουν την πίεση των ελαστικών τους για να μεταφέρουν βαρύτερα φορτία και να λειτουργούν ως μεταφορείς φορτίου εκτός περιόδων αιχμής.

Προηγούμενο άρθροΗ Opel επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων της για το Insignia
Επόμενο άρθροRenault eWays: Προς κινητικότητα μηδενικών εκπομπών