O Matthias Hossann, Διευθυντής Σχεδιασμού της Peugeot, με το βραβείο

Βραβείο «Car Design» έλαβε η Peugeot  για το συνολικό σχεδιασμό της μάρκας από το ιταλικό περιοδικό Auto&Design.

Το βραβείο «Car Design» καθιερώθηκε το 1984 με πρωτοβουλία του περιοδικού Auto&Design. Φέτος τίμησε την Peugeot στην κατηγορία “Brand Design Language“, για τη διεθνή στιλιστική της γλώσσα, η οποία εκφράζεται μέσα από τη γκάμα των προϊόντων της μάρκας.

Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή «η νέα γκάμα της Peugeot δείχνει την εξέλιξη της μάρκας σε επίπεδο σπορ χαρακτήρα και αισθητικής, προσθέτοντας προκλητικά δυνατές γραμμές, οι οποίες παραμένουν συνεπείς με τις ιστορικές της ρίζες».

Η βράβευση προήλθε από μία επιτροπή 12 δημοσιογράφων του διεθνούς ειδικού τύπου, ώστε να εξασφαλίζεται η αντικειμενική αξιολόγηση του σχεδιασμού των αυτοκινήτων.

Το βραβείο παρέλαβε ο Matthias Hossann, Διευθυντής Σχεδιασμού της Peugeot.

Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου, διαδικτυακά, από το Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο. Οι κατηγορίες βράβευσης ήταν τρεις: Production Car, Concept Car και Brand Design Language. Η Peugeot διακρίθηκε στην τελευταία κατηγορία μεταξύ δέκα φιναλίστ.

Οι ομάδες σχεδιασμού της Canoo για το EV Pickup-up και της Land Rover για το Defender 90 είναι οι νικητές των άλλων κατηγοριών του Car Design Award 2021.

Ως διευθυντής σχεδιασμού της Peugeot, ο Matthias Hossann δήλωσε υπερήφανος γι’ αυτή τη σημαντική αναγνώριση της μάρκας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που παραλαμβάνω αυτό το βραβείο. Έρχεται σε μία πολύ σημαντική στιγμή για τη μάρκα, καθώς το νέο Peugeot 308 αναβαθμίζει το design και την προσωπικότητα της μάρκας ακόμη περισσότερο. Η νέα μας εταιρική εικόνα εγκαινιάστηκε με το νέο Peugeot 308 και άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε τις αξίες μας. Οι ρίζες μας χαρακτηρίζονται από ένα ένδοξο παρελθόν και μας μεταφέρουν σε ένα συναρπαστικό μέλλον».

Αυτό το βραβείο ακολουθεί το αντίστοιχο που έλαβε το Peugeot 2008 το 2019, στην κατηγορία «Production Car». Επιβεβαιώνει την συνέπεια με την οποία εξελίσσεται η μάρκα, καθώς και την μετατόπισή της στην premium αγορά, η οποία έγινε με τον σεβασμό που απαιτεί μία μάρκα που γεννήθηκε το 1810.

Το μπροστινό τμήμα του Peugeot 308, με τη νέα ταυτότητα που αποκαλύφθηκε στις αρχές της χρονιάς, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας και προδιαγράφει την εξέλιξη του μελλοντικού της σχεδιασμού.

Προηγούμενο άρθροPanasonic: σύστημα κυβερνοασφάλειας για συνδεδεμένα
Επόμενο άρθροΤο υψηλών επιδόσεων Ariya Single Seater Concept