Η Peugeot κέρδισε, στις 16 Σεπτεμβρίου, το πρώτο βραβείο αξιοπιστίας σε διαγωνισμό για την καλύτερη μάρκα στη Γαλλία, υπερισχύοντας μεταξύ όλων των άλλων μαρκών αυτοκινήτου.
Ο δέκατος τρίτος “διαγωνισμός καλύτερης μάρκας” (Grand Prix des Marques Automobiles), πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του δημοφιλούς περιοδικού “le Journal de l’ Automobile’ και της Kantar.
Η έρευνα στην οποία βασίσθηκε η φετινή βράβευση πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2020 σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1500 πολιτών. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η τιμή σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, την ασφάλεια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι οι πλέον αποφασιστικοί παράγοντες για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Με γνώμονα αυτό το εύρημα, το περιοδικό δημιούργησε τρία ξεχωριστά βραβεία: αξιοπιστίας, ασφάλειας και περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
Για την ασφάλεια βραβεύθηκε η Mercedes-Benz και για το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα η Renault στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Pavillon Vendôme.
Όσον αφορά στο κριτήριο της αξιοπιστίας, η Peugeot απέσπασε ποσοστό ρεκόρ, καθώς δύο στους τρεις ερωτηθέντες έδιναν ως απάντηση την Peugeot στην ερώτηση: “Ποια μάρκα έχει τις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα της αξιοπιστία”. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η επένδυση της μάρκας σε αυτό τον τομέα έχει αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα και έχει εκτιμηθεί από το κοινό.
Ο Guillaume Couzy, Γενικός Διευθυντής της Peugeot στη Γαλλία, δήλωσε πως η πρωτιά της μάρκας στον τομέα της Αξιοπιστίας συνάδει απόλυτα με το ευρύτερο πνεύμα της Peugeot, καθώς η αξιοπιστία αποτελεί μέρος του DNA της εδώ και 210 χρόνια.