Volvo XC60 Inscription, in Pine Grey metallic

Η Volvo Cars λανσάρει τώρα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές το νέο Volvo Valet. Πρόκειται για μια premium υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για συντήρηση, η οποία λειτουργεί ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το λανσάρισμα του Volvo Valet πραγματοποιείται στην Ελλάδα και στις ακόλουθες αγορές: Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία και Ελβετία. Η πρώτη αγορά στην Ευρώπη όπου λειτούργησε το Volvo Valet είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η υπηρεσία παρέχεται εδώ και λίγες εβδομάδες.

Το Volvo Valet ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα που έχει διαμορφώσει η εξελισσόμενη πανδημία του κορωνοϊού, προσφέροντας στους πελάτες μια ασφαλή και ανέπαφη επιλογή για τη συντήρηση ή την επισκευή του αυτοκινήτου τους, από την άνεση του σπιτιού τους.

Το Volvo Valet είναι απλό και πρακτικό. Ο πελάτης επικοινωνεί με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo για ραντεβού, το αυτοκίνητο παραλαμβάνεται από την τοποθεσία που επιθυμεί ο πελάτης, στην προγραμματισμένη ημέρα και ώρα, συντηρείται και επιστρέφεται.

Volvo Valet

Το Volvo Valet service περιλαμβάνει επίσης μια ειδική εφαρμογή που ανέπτυξαν οι μηχανικοί λογισμικού της Volvo Cars, στα γραφεία της στη Silicon Valley, η οποία παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να εντοπίσουν μέσω του κινητού τους τη θέση του αυτοκινήτου τους σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθούν με ειδοποιήσεις για την πρόοδο της διαδικασίας συντήρησης. Η εφαρμογή αυτή είναι διαθέσιμη τόσο σε iOS όσο και σε Android.

Η υπηρεσία αυτή παρουσιάστηκε αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα αυτό το έτος, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία ανάμεσα στους διανομείς που συμμετείχαν, καθώς η Volvo Cars εξετάζει συνεχώς τρόπους για να βοηθήσει τους πελάτες να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που θέτει η συνεχιζόμενη πανδημία.

Björn Annwall, Head of EMEA Region, Volvo Cars

“Με το Volvo Valet service, προσφέρουμε στους πελάτες την ευελιξία και την πρακτικότητα που χρειάζονται σε αυτή την απαιτητική εποχή”, δήλωσε ο Björn Annwall, Επικεφαλής EMEA της Volvo Cars. “Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς στη Volvo θέτουμε πάντοτε στο επίκεντρο όσων κάνουμε την ποιότητα ζωής και την ασφάλεια των ανθρώπων”.

Λειτουργώντας ακριβώς στο ίδιο πνεύμα, η Volvo Car Hellas έχει πρώτη εξελίξει και θέσει σε λειτουργία το Volvo Online Ordering, την ψηφιακή πλατφόρμα που ενισχύει την online εμπειρία άμεσης επαφής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης. Από την άνεση και την ασφάλεια του προσωπικού του χώρου, ο υποψήφιος πελάτης μπορεί πλέον να βρει συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές για τα μοντέλα της Volvo και να κατοχυρώσει αυτή που τον ενδιαφέρει, ενώ ο Επίσημος Διανομέας της επιλογής του θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί του.

Προηγούμενο άρθροFiat Restarts You: Η σωστή στιγμή για νέο αυτοκίνητο
Επόμενο άρθροΠροηγμένη οθόνη πολυμέσων στη νέα γενιά Hyundai i10