Η Volvo Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 42.067 αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο, καταγράφοντας μείωση 17,2% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Πάντως, η ζήτηση για προϊόντα Volvo Cars παραμένει ισχυρή.

Καθώς οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας μειώθηκαν σχετικά, η παραγωγή βελτιώθηκε. Η εταιρεία πλησίασε το περσινό επίπεδο παραγωγής της, το οποίο ωστόσο υπολείπεται των φιλοδοξιών της. Ο όγκος παραγωγής συνήθως επηρεάζει τις παραδόσεις λιανικής με καθυστέρηση 2-3 μηνών.

Οι ελλείψεις εφοδιασμού θα παραμείνουν περιοριστικός παράγοντας για τη Volvo Cars και την αυτοκινητοβιομηχανία. Η κλιμακούμενη στρατιωτική σύγκρουση στην Ουκρανία μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς προκαλεί διαταραχές στις μεταφορές και την οικονομική δραστηριότητα στις γύρω περιοχές. Η εταιρεία παρακολουθεί προσεκτικά την κατάσταση.

Οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge της Volvo Cars αντιστοιχούσαν στο 33% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του μήνα. Οι πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 229,5% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και αποτέλεσαν το 7,9% των συνολικών πωλήσεων.

Τον Φεβρουάριο του 2022, το XC60 ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της εταιρείας με 13.503 αυτοκίνητα (2021: 14.463 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC40 με 12.611 αυτοκίνητα (2021: 15.818) και το XC90 με πωλήσεις 5.502 αυτοκινήτων (2021: 14.463).

Volvo Cars: πωλήσεις 42.067 αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο

Προηγούμενο άρθροΤο σχέδιο δράσης 2030 της Kia για βιώσιμη κινητικότητα
Επόμενο άρθροWomen’s World Car of the Year 2022 το Peugeot 308