Η Kia ανακοίνωσε το σχέδιο δράσης 2030 που περιλαμβάνει βασικούς στόχους μετασχηματισμού της σε πάροχο λύσεων για βιώσιμη κινητικότητα.

  • Η εταιρεία στοχεύει σε 4 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις οχημάτων παγκοσμίως το 2030
  • Επιταχύνει τη μετάβαση σε EV, εν όψει πωλήσεων 1,2 εκατομμυρίων BEV το 2030
  • Θα δημιουργήσει γκάμα 14 μοντέλων BEV έως το 2027
  • Οι πωλήσεις των φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων της Kia θα ξεπεράσουν τα δύο εκατομμύρια το 2030. Αυτά τα μοντέλα αντιπροσωπεύουν πάνω από τα 3/4 των πωλήσεων σε μεγάλες αγορές
  • Η νέα τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης «AutoMode»της Kia θα λανσαριστεί το 2023, αρχικά στο EV9
  • Η Kia σκοπεύει να επεκτείνει τις λειτουργίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων σε όλη τη γκάμα της έως το 2025
  • Σκοπεύει να καταστεί υπ΄αριθμόν 1 παγκόσμια εμπορική μάρκα PBV έως το 2030. Το πρώτο αποκλειστικό μοντέλο PBV το 2025
  • Η εταιρεία ανακοίνωσε τους οικονομικούς στόχους 2026: ακαθάριστα έσοδα 120 τρισ. KRW και περιθώριο λειτουργικού κέρδους 8,3%

Η Kia Corporation βασίζεται στη στρατηγική της δέσμευση να καταστεί ηγέτης βιώσιμης κινητικότητας με τον οδικό χάρτη για το 2030, κατά την εικονική εκδήλωση της Ημέρας Επενδυτών 2022. Το σχέδιο δράσης βασίζεται στην επιτυχημένη στρατηγική «Plan S» της Kia, που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2020 και δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα επιτύχει το όραμά της ως παρόχου λύσεων βιώσιμης κινητικότητας.

Αυτό το εταιρικό όραμα υποστηρίζεται από τρεις βασικούς πυλώνες – «άνθρωπος», «πλανήτης» και «κέρδος». Βάσει αυτών, η Kia θα επιχειρήσει την ενίσχυση της αξίας των πελατών και την δημιουργία ταλέντων, την μείωση εκπομπών άνθρακα και την δημιουργία κέρδους, ως κοινωνικά υπεύθυνης εταιρίας.

Η Kia ανακοίνωσε επίσης τους τέσσερις βασικούς επιχειρηματικούς στόχους της για το 2030. Αυτοί οι στόχοι περιλαμβάνουν: επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης και ετήσιες πωλήσεις 1,2 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) και 4 εκατομμυρίων ετήσιων πωλήσεων οχημάτων έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων άνω των 2 εκατομμυρίων φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων. Επέκταση της τεχνολογίας συνδεδεμένου αυτοκινήτου και αυτόνομης οδήγησης σε όλα τα νέα οχήματα και υπ΄αριθμόν ένα μάρκα στην παγκόσμια αγορά οχημάτων ειδικής κατασκευής (PBV) έως το 2030.

Κατά τη διάρκεια της Ημέρας Επενδυτών, ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και CEO της Kia Corporation, δήλωσε: «Η Kia υφίσταται μετασχηματισμό πλήρους κλίμακας, που περιλαμβάνει αλλαγές εταιρικού οράματος, λογότυπου, προϊόντων και σχεδίασης και στρατηγικής. Για να πραγματοποιηθεί το όραμα παροχής λύσεων βιώσιμης κινητικότητας, θα εστιάσουμε στην επιτάχυνση της μετάβασης σε μελλοντικά επιχειρηματικά μοντέλα. Θα καταστούμε ακόμα πιο πελατοκεντρικοί και θα επιδιώξουμε δυναμικό μετασχηματισμό, διατηρώντας παράλληλα υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες».

Σε δύο χρόνια από την πρώτη παρουσίαση της στρατηγικής Plan S, η Kia εξελίχθηκε σε κορυφαία παγκόσμια μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων (EV), καταγράφοντας τα υψηλότερα ακαθάριστα έσοδα και λειτουργικά κέρδη το 2021. Η Kia σκοπεύει να συνεχίσει αυτή τη θετική δυναμική και να δημιουργήσει περαιτέρω αξία, τόσο σε ποιότητα, όσο και σε ποσότητα, από το 2022 και μετά.

Προηγούμενο άρθροFisker Ocean: ευρωπαϊκό ντεμπούτο στο Mobile World Congress
Επόμενο άρθροVolvo Cars: πωλήσεις 42.067 αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο