Volvo Cars: αύξηση 40,8% το πρώτο τρίμηνο του 2021
Volvo XC40 Recharge P8

Η Volvo Cars ανέφερε το καλύτερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 40,8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι συνολικές πωλήσεις την περίοδο αυτή ανήλθαν σε 185.698 αυτοκίνητα, από 131.889 αυτοκίνητα την ίδια περίοδο πέρυσι. Στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, η εταιρεία βελτίωσε τις πωλήσεις της σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, ενώ κατάφερε να αντιμετωπίσει τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας. Στην Κίνα έχει πλέον ανακάμψει από τις επιπτώσεις αυτές.

Τον Μάρτιο, η Volvo Cars πούλησε 75.315 αυτοκίνητα παγκοσμίως, αύξηση 62,3% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Η σειρά Recharge της Volvo Cars, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, παρέμεινε ισχυρή και αντιστοιχούσε στο 26,0% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως τον Μάρτιο. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των αυτοκινήτων Recharge στις συνολικές πωλήσεις ήταν 39,0%.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Volvo Cars υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνδρομών της που πωλήθηκαν διαδικτυακά μέσω της Care by Volvo, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι ενώ κατέγραψε αύξηση 22% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Να σημειωθεί, ωστόσο, πως η Care by Volvo δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε όλες τις χώρες, ούτε στη δική μας. Προσφέρεται στη Γερμανία, τον Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Σουηδία, τη Νορβηγία και την Ολλανδία.

Πωλήσεις ανά περιοχή

Στην Κίνα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 117,7% το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Με τη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για το τοπικά παραγόμενο S90, η εταιρεία ανέκαμψε και βελτίωσε τις πωλήσεις που χάθηκαν λόγω των περιορισμών της πανδημίας. Οι συνολικές πωλήσεις του πρώτου τριμήνου έφτασαν τα 45.242 αυτοκίνητα, από 20.780 την ίδια περίοδο το 2020.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου ανήλθαν σε 27.239 αυτοκίνητα, αύξηση 39,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Το ίδιο διάστημα, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 87.457 αυτοκίνητα, αύξηση 24,0% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό. Η αύξηση οφείλεται κυρίως σε αγορές που κατάφεραν να αντιμετωπίσουν τους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία, καθώς και την έντονη αύξηση των πωλήσεων στη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Τον Μάρτιο, το κορυφαίο μοντέλο με πωλήσεις 23.958 αυτοκινήτων (12.462 μονάδες τον Μάρτιο του 2019) ήταν το XC40, ακολουθούμενο από το XC60, με συνολικές πωλήσεις 21.186 αυτοκινήτων (12.730), και το Volvo XC90 με 9.893 αυτοκίνητα (5.758).

Προηγούμενο άρθροΗ SG Fleet εξαγοράζει την LeasePlan στην ANZ
Επόμενο άρθροΤα πρώτα 40 λεωφορεία με leasing στην Αθήνα