Thomas Schäfer, Μέλος ΔΣ της Volkswagen AG, CEO της Volkswagen Passenger Cars

Η Volkswagen αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις του Wolfsburg για το μέλλον: η εταιρεία θα επενδύσει αρχικά περίπου 460 εκατ. ευρώ στο κεντρικό εργοστάσιο του Ομίλου, στις αρχές του 2025.

Αυτό ανακοίνωσε ο CEO, Thomas Schäfer κατά την διάρκεια συνάντησης στο Wolfsburg. Η επένδυση προορίζεται κυρίως για την προετοιμασία παραγωγής του νέου ID.3. Το συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βγεί από την γραμμή συναρμολόγησης του Wolfsburg το 2023 – αρχικά σε μερική παραγωγή, με πλήρη παραγωγή από το 2024. Η παραγωγή προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2025. Λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού.

Το νέο Volkswagen ID.3, που θα παράγεται στο Wolfsburg έρχεται την άνοιξη με νέα εξωτερική σχεδίαση

Η μετά το ID.3 παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλο SUV θα υποστηρίξει μακροπρόθεσμα την ικανότητα του Wolfsburg στην παραγωγή EV. Η τεχνική βάση του νέου μοντέλου είναι το Modular Electric Drive System (MEB). Η πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen θα εξελιχθεί περαιτέρω σε MEB+ και θα καταστεί ακόμα πιο αποτελεσματική.

Θα ακολουθήσει και άλλο σχέδιο για τις εγκαταστάσεις του Wolfsburg, το έργο οχημάτων Trinity, που θα βασίζεται στην μελλοντική Πλατφόρμα Κλιμακούμενων Συστημάτων του Ομίλου (SSP). Το αργότερο μέχρι το τέλος του 2033, η Volkswagen θα κατασκευάζει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Wolfsburg και σε όλα τα άλλα ευρωπαϊκά εργοστάσιά της.

Το πρώτο βήμα για το ηλεκτρικό μέλλον του εργοστασίου αφορά στον επανεξοπλισμό για το ID.3. Το ηλεκτρικό μοντέλο θα αρχίσει να βγαίνει από την γραμμή συναρμολόγησης το 2023 – από κοινού με την τρέχουσα παραγωγή στο Zwickau. Θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που βασίζεται στη MEB που θα κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο εργοστάσιο του Volkswagen Group.

Ο CEO της μάρκας, Thomas Schäfer, ανέφερε ότι υπάρχουν μελλοντικά σχέδια παραγωγής ενός άλλου μοντέλου βασισμένου στη MEB, στο κεντρικό εργοστάσιο. Το μοντέλο αυτό θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV. «Πρόκειται για την μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων παγκοσμίως και εκεί ανήκει το δημοφιλές Tiguan. Το νέο μοντέλο θα συμπληρώνει τα δημοφιλή ID.4 και ID.5. Με αυτόν τον τρόπο θα επεκτείνουμε την θέση μας στην αγορά και θα προσφέρουμε στους πελάτες τα οχήματα υψηλής ποιότητας που περιμένουν από εμάς».

Η Volkswagen θα χρησιμοποιήσει τη MEB+, την εξέλιξη της επιτυχημένης πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB, για το e-SUV. Ο Schäfer δήλωσε: «Η MEB έχει ακόμα σημαντικές δυνατότητες. Φιλοδοξία μας είναι να εξελίξουμε αυτήν την πλατφόρμα στο επόμενο επίπεδο. Γι’ αυτό πραγματοποιούμε σημαντικές επενδύσεις για την προώθηση αυτής της τεχνολογίας. Η MEB+ μας θέτει σε εξαιρετική θέση για τα επόμενα χρόνια». Το 2020, οι αναλυτές διεξήγαγαν εις βάθος μελέτη της ηλεκτρικής πλατφόρμας της Volkswagen και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι είναι η «πιο εντυπωσιακή λύση που διατίθεται από καθιερωμένη εταιρεία αυτοκινήτων» στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Προηγούμενο άρθροΠρόεδρος της ACEA το 2023 ο Luca de Meo
Επόμενο άρθροMobilize: Η Fedra Ribeiro διαδέχεται την Clotilde Delbos