Η Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε πως οι αντιπρόσωποι και τα πρακτορεία ενοικίασης και leasing της Toyota Ιαπωνίας δέχονται αιτήσεις για την “Booking Car”, υπηρεσία cloud της Toyota Mobility Service Corporation, από εταιρικούς πελάτες σε εθνικό επίπεδο που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα.

Από την έναρξη αυτής της υπηρεσίας, τον Νοέμβριο του 2020, δέχεται αιτήματα από όλη τη χώρα για υιοθέτηση και διαχείρισή της, που οδήγησαν στην επέκτασή της σε εθνικό επίπεδο. Έχει δεχτεί μέχρι τώρα αιτήσεις από 200 περίπου εταιρείες και συγχαρητήρια από πελάτες που έχουν ήδη υιοθετήσει την υπηρεσία.

Η υπηρεσία “Booking Car” διαθέτει δύο δυνατότητες:

Η πρώτη αφορά στη βελτίωση της διαχείρισης εταιρικών αυτοκινήτων καθιστώντας εφικτή την εύκολη κράτηση και χρήση τους μέσω smartphone και άλλων συσκευών. Η δεύτερη είναι η ενεργοποίηση μιας «συμφωνίας διαμοιρασμού» εταιρικών οχημάτων για ιδιωτική χρήση από εργαζόμενους κατά τη διάρκεια διακοπών και νυχτερινών ωρών, όταν δεν χρησιμοποιούνται για επαγγελματικούς σκοπούς και ενοικίασης σε εργαζόμενους σε χαμηλό κόστος, μειώνοντας έτσι το κόστος του οχήματος και προσφέροντας παροχές.

Λαμβάνοντας υπόψη την εποχή υπηρεσιών κινητικότητας, η Toyota Motor Corporation προσφέρει τις υπηρεσίες Toyota Solution Services από το 2019, για να καλύψει τις διάφορες ανάγκες εταιρικών πελατών που χρησιμοποιούν εταιρικά οχήματα. Γι΄αυτό προσφέρει συνολικά 18 τύπους υπηρεσιών και τηλεματικής. Η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει την “Booking Car” ως υπηρεσία της Toyota Solution Services.

Προηγούμενο άρθροΣτην Ελλάδα τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Επόμενο άρθροΟ Ιωάννης Δ. Σαρακάκης στο 4ο ITC 2021