Το νέο ύφος εκθεσιακών κέντρων της Toyota Motor Europe σηματοδοτεί τον μετασχηματισμό της σε πελατοκεντρικό πάροχο υπηρεσιών κινητικότητας.

Η Toyota Motor Europe παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον του ευρωπαϊκού δικτύου λιανικών πωλήσεών της στην νέα εγκατάσταση του Eragny-sur-Oise, στη Γαλλία. Επιβεβαιώνει τον σημαντικό ρόλο των λιανικών πωλήσεων της Toyota στην παροχή καθηλωτικής εμπειρίας προς τους πελάτες, ενώ η εταιρεία μετασχηματίζεται σε εταιρεία κινητικότητας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση

Η προσέγγιση της Toyota είναι απολύτως συνεπής με την ευρύτερη αποστολή της «Πέραν του μηδενός», παρέχοντας αξέχαστες εμπειρίες στους πελάτες και ικανοποιώντας όλες τις ανάγκες τους. Το λανσάρισμα της νέας σύλληψης εκθεσιακού χώρου εκφράζει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας με εσωτερικό σχεδιασμό εν είδει «κόμβου πελατών» – έναν χώρο διαβίωσης όπου οι πελάτες θα αλληλεπιδρούν με τη μάρκα, τόσο ψηφιακά, όσο και μέσω ειδημόνων λιανικής.

Ειδικοί χώροι στο νέο περιβάλλον λιανικής παρουσιάζουν την πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, από νέα οχήματα Toyota, προϊόντα Toyota Gazoo Racing, ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας μάρκας bZ, πιστοποιημένα μεταχειρισμένα, υπηρεσίες μεταπώλησης και σέρβις, καθώς και υπηρεσίες Kinto Mobility. Διαδραστικά ψηφιακά σημεία αφής παρέχουν στους πελάτες εξατομικευμένη εμπειρία, επιτρέποντάς τους να εξερευνήσουν διάφορες πτυχές της μάρκας, της γκάμας προϊόντων της και λύσεων κινητικότητας.

Για να ολοκληρωθεί η ψηφιακή τους εμπειρία, οι πελάτες μπορούν να συναντηθούν με εξειδικευμένο προσωπικό λιανικής, για περαιτέρω εξατομικευμένες συμβουλές και υποστήριξη. Γενικά, το νέο ύφος εκθεσιακού χώρου δίνει τη δυνατότητα στο προσωπικό λιανικής να προσαρμόσει την εμπειρία των πελατών και να ικανοποιήσει συγκεκριμένες ανάγκες.

Ο Didier Gambart, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Εμπειρίας Πελατών της TME, δήλωσε: «Το νέο ύφος εκθεσιακού χώρου αποτελεί σημαντικό βήμα στην προσπάθειά μας να καταστούμε η πλέον εξηλεκτρισμένη μάρκα κινητικότητας για τους πελάτες μας. Ο νέος σχεδιασμός λιανικής ενεργοποιεί νέα εμπειρία της μάρκας και νέο τρόπο δραστηριοποίησης των λιανοπωλητών μας. Συγκεντρώνουμε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κάτω από μια στέγη, με τους λιανοπωλητές στο επίκεντρο της νέας εμπειρίας πελατών. Σε αυτόν τον χώρο, οι πελάτες μπορούν να ολοκληρώσουν το ψηφιακό τους ταξίδι με μια αξέχαστη εμπειρία, με τους λιανοπωλητές μας να παρέχουν την απαραίτητη ανθρώπινη επαφή».

Προηγούμενο άρθροΤαξινομήσεις: ο Ιανουάριος 2022 στο επίπεδο του 2013
Επόμενο άρθροΝέα BMW Σειρά 8 Coupé με αλλαγές και βελτιώσεις