Οι ταξινομήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022 επέστρεψαν στο επίδεδο του Ιανουαρίου του 2013 και μάλιστα είναι λίγο λιγότερες.

Εν αντιθέσει με τη Γερμανία (+9%) και την Ισπανία (+1%) και ακολουθώντας τις επιδόσεις της Γαλλίας (-19%), της Ιταλίας (-20%) και του Ηνωμένου Βασιλείου (-23%), οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, επέστρεψαν στο επίπεδο του 2013, όπως φαίνεται και από το σχετικό γράφημα που παρουσιάζει το Fleetnews.

Συγκεκριμένα, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών οχημάτων τον περασμένο μήνα με 5.526 μονάδες, κατέγραψαν28,8% πτώση σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2021 (7.766 μονάδες) και 43,5% πτώση σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2020 (9.785 μονάδες).

Παρομοίως, τα φορτηγά παρουσίασαν πτώση 27,7%, με 534 μονάδες τον φετινό Ιανουάριο έναντι 739 του περσινού και 690 του προπέρσινου.

Κατακόρυφα καθοδική πορεία και για τα λεωφορεία με 2 μονάδες τον Ιανουάριο του 2022 (-92,3%) έναντι 26 τον Ιανουάριο του 2021 και 50 του 2020.

Τα καινούργια SUV συνεχίζοντας την αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά συνολικά κατέλαβαν το 61,2% των ταξινομήσεων του μηνός, έναντι 44,8% αντιστοίχως του περσινού, με αύξηση του μεριδίου τους κατά 16,4 μονάδες, με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά το τμήμα Β SUV που κατέλαβε το 30,5% της αγοράς, έναντι 18,8% τον Ιανουάριο του 2021, ακολουθούμενο από το τμήμα C SUV με 26,0% της αγοράς, έναντι 22,0% τον Ιανουάριο του 2021.

Από ενεργειακής πλευράς το πετρέλαιο συνέχισε να χάνει μερίδιο αγοράς, πέφτοντας στο 14,5% έναντι 21,7% του Ιανουαρίου 2021. Πτωτικό είναι και το μερίδιο της βενζίνης –αν και με πιο αργό ρυθμό. Συγκεκριμένα τα βενζινοκίνητα ενώ διατήρησαν την πρώτη θέση των ταξινομήσεων, έχασαν 2,3 μονάδες από το μερίδιό τους, πέφτοντας στο 45,8% της αγοράς από 48,2% που είχαν τον περσινό Ιανουάριο. Πρώτα σε αύξηση παραμένουν τα υβριδικά, που συνέχισαν να αυξάνουν το μερίδιό τους καταλαμβάνοντας το 25,8% της αγοράς με 3,6 μονάδες αύξηση μεριδίου, ακολουθούμενα από τα επαναφορτιζόμενα (BEV – PHEV) με 6,5% μερίδιο αγοράς έναντι 5,0% τον Ιανουάριο του 2021. Σημαντική είναι και η άνοδος του μεριδίου των αυτοκινήτων υγραερίου που κατέλαβαν το 6,4% της αγοράς έναντι 1,2 τον περσινό Ιανουάριο.

Προηγούμενο άρθροMINI Resolute Edition: διασκεδαστική οδήγηση
Επόμενο άρθροToyota Motor Europe: Νέος ύφος εκθεσιακών κέντρων