Toyota GR Supra με χειροκίνητο κιβώτιο

Το Toyota GR Supra ήταν το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο GAZOO Racing(GR)της Toyota και από τη στιγμή της κυκλοφορίας του το 2019 είναι μια αξιόλογη πρόταση για τους λάτρεις της ταχύτητας.

Από το λανσάρισμά του, το GR Supra προσφέρεται με έναν straight-six κινητήρα 3.0 340 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Ένα χρόνο αργότερα, ένας νέος κινητήρας 2.0 απόδοσης 258 ίππων προστέθηκε στη γκάμα, πάλι με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στάνταρ.

Η Toyota, μετά από έρευνες αποφάσισε να προσθέσει στη γκάμα του GR Supra, μια ακόμη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (iMT). Η νέα έκδοση που θα παρουσιαστεί σύντομα στην Ευρώπη, έχει στόχο να ικανοποιήσει τους οδηγούς που εξακολουθούν να θεωρούν ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δίνει περισσότερες επιλογές στην οδήγηση και συμβάλλει στον καλύτερο χειρισμό και έλεγχο του αυτοκινήτου, όπως ανακοίνωσε η Toyota.

Ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, μαζί με έναν νέο συμπλέκτη έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ταιριάζει στα χαρακτηριστικά ισχύος και ροπής του κινητήρα GR Supra 3.0.

Ταυτόχρονα, τα συστήματα ελέγχου πέδησης και η ανάρτηση του GR Supra έχουν επαναρυθμιστεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Η νέα έκδοση εκτός από το μικρότερο βάρος του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, επωφελείται και από περαιτέρω αλλαγές για μείωση του βάρους του αυτοκινήτου κατά σχεδόν 40 κιλά, αυξάνοντας έτσι την ευελιξία χειρισμού του.

Προηγούμενο άρθροTo eActros LongHaul έτοιμο να βγει στο δρόμο
Επόμενο άρθροΝέο ΔΣ Συνδέσμου Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδος