Το Vitol Group συνεργάζεται με την κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών BYD, για προσφορά λύσεων κινητικότητας ως υπηρεσίας.
Η μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία εμπορίας πετρελαίου στον κόσμο, το Vitol Group, εισήλθε στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, μέσω συνεργασίας με την κινεζική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και επαναφορτιζόμενων μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, BYD.
Σύμφωνα με τη Vitol, η επένδυση των 250 εκατ. δολαρίων προσβλέπει στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μαζί με σταθμούς φόρτισης σε πόλεις και εταιρείες.
Οι εταίροι έχουν δεσμεύσει ένα αρχικό ποσό 250 εκατ. δολαρίων στην πρωτοβουλία, που απευθύνεται σε οργανισμούς, ιδιωτικούς και δημόσιους, με στόχο την απαλλαγή από τον άνθρακα των στόλων τους μέσω ηλεκτροκίνησης. Οι οργανισμοί θα επωφεληθούν από την πρόσβαση στο κεφάλαιο και την εξειδίκευση των εταίρων στην εγκατάσταση και διαχείριση της απαιτούμενης υποδομής, καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των απαιτήσεων ισχύος.
Ο ενεργειακός γίγαντας του Ρότερνταμ έχει ήδη δραστηριοποιηθεί στις ανανεώσιμες πηγές, επενδύοντας 1 εκατ. δολάρια σε ηλιακές, αιολικές και άλλες πράσινες πηγές ενέργειας. Εκτός από επενδύσεις πράσινης ενέργειας, η Vitol έχει επενδύσει σε υποδομές μεταφορών σε αναπτυσσόμενες χώρες, αγοράζοντας επιπλέον μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από το Πακιστάν και την Τουρκία.
Η Vitol, η οποία παράγει περισσότερα από 7 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου ημερησίως, επεκτείνεται και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη στη διαδικασία ανάπτυξης πάνω από 300 ηλεκτρικών λεωφορείων στη Μπογκοτά της Κολομβίας και αναζητά πρόσθετες ευκαιρίες στη Νότια Αμερική και πέραν αυτής.
Ο Andrew de Pass, επικεφαλής των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της Vitol Inc, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι από τις δυνατότητες και σκοπεύουμε να δεκαπλασιάσουμε τον στόλο μας τα επόμενα χρόνια. Οι ιδιοκτήτες στόλου επιδιώκουν να ελαχιστοποιήσουν τις εκπομπές και η πρότασή μας τους παρέχει τη δυνατότητα να το κάνουν με ελάχιστη δαπάνη κεφαλαίου και εξωτερική ανάθεση λειτουργικού κινδύνου».