Το VITARA εξελίσσεται με νέο κινητήρα, το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα Suzuki Strong Hybrid, την τετρακίνηση ALLGRIP και το αυτόματο κιβώτιο AGS.

Το VITARA Strong Hybrid διαθέτει τετρακίνηση ALLGRIP η οποία είναι πάντα διαθέσιμη και δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης. Γεγονός που σημαίνει ότι η τετρακίνηση είναι στη διάθεση του οδηγού ακόμη αν και η υβριδική μπαταρία είναι εντελώς άδεια.

Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της Suzuki δημιουργήθηκε το 1970 με την εξής φιλοσοφία: Να είναι ένα όχημα που θα μπορεί να οδηγηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές όπως κανένα άλλο στο παρελθόν. Αυτή ήταν η αρχή της περίφημης τεχνολογίας ALLGRIP της Suzuki. Η τεχνολογία 4WD έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας στον οδηγό ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση, ασφάλεια και επιδόσεις. Με την τεχνολογία ALLGRIP, το VITARA επεκτείνει την γκάμα των δυνατοτήτων του, αλλά και τον διαφορετικό τρόπο ζωής κάθε οδηγού. Το VITARA διαθέτει τετρακίνηση ALLGRIP Select δίνοντας 4 επιλογές στον οδηγό ανάλογα με το έδαφος που έχει να αντιμετωπίσει.

Βασικά στοιχεία

  • Δυναμικό design

Διατηρεί τον αυθεντικό SUV χαρακτήρα του, με την γνωστή εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση. Ο εξελιγμένος σχεδιασμός της Suzuki, όπως η επιβλητική μάσκα με γρίλιες και ο δυναμικός μπροστινός προφυλακτήρας με λεπτομέρειες χρωμίου συνθέτουν την κομψή, στιβαρή εμφάνιση του.

  • Επιδόσεις με τεχνολογία Strong Hybrid

Το αυτοκίνητο λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά όταν εκκινεί από στάση, όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα, όταν κάνει όπισθεν και σε συνθήκες οδήγησης με σταθερή ταχύτητα. Συνδυάζει την υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, με στόχο τη βέλτιστη τιμή κατανάλωσης καυσίμου 5,3l t/100km.

  • Τετρακίνηση ALLGRIP Select με τέσσερις επιλογές λειτουργίας
    • Auto – Δίνει προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου σε ομαλές συνθήκες οδήγησης και μεταβαίνει σε τετρακίνηση μόνο όταν αυτό είναι απαραίτητο.
    • Sport – Βελτιώνει την απόδοση σε απότομες στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ για καλύτερη απόδοση του κινητήρα, μεταβάλλει την απόκριση του γκαζιού και την κατανομή της ροπής.
    • Snow – Προσφέρει την ιδανική διαμόρφωση για χιονισμένες, ολισθηρές επιφάνειες και ενισχύει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση ώστε να διατηρείται η σταθερότητα.
    • Lock – Για την απομάκρυνση του οχήματος από το χιόνι, τη λάσπη ή την άμμο, η λειτουργία Lock κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση. Το ESP® * και τα άλλα συστήματα ελέγχου λειτουργούν με βέλτιστο τρόπο για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου. Η λειτουργία Lock μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα.
  • Διασκεδαστική οδήγηση

Tο VITARA είναι ένα θρυλικό όνομα στην αγορά των SUV και είναι ιδανικό για κάθε οδηγό που θέλει να εξερευνήσει τόσο την πόλη όσο και τις εκτός δρόμου διαδρομές.

Η οδήγηση του VITARA είναι μια έντονη εμπειρία αφού δίνει στον οδηγό την ελευθερία να πάει οπουδήποτε θέλει, από τους δρόμους της πόλης σε απομακρυσμένους προορισμούς.

Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ενισχύουν το Fun to Drive χαρακτήρα του μοντέλου και συνδυάζονται άψογα με την Strong Hybrid Τεχνολογία του VITARA.

  • Ασφάλεια

Το VITARA αποτελούσε ήδη μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του κι αυτό συνεχίζεται με τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας Suzuki Safety Support που διαθέτει.

    • Suzuki Safety Support – Το VITARA διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ανίχνευσης που χρησιμοποιεί τον συνδυασμό μιας κάμερας και ενός αισθητήρα laser που βρίσκεται στο παρμπρίζ. Ο συνδυασμός της κάμερας, που εστιάζει στις μέσες και μεγάλες αποστάσεις και μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πεζούς και τη διαγράμμιση των λωρίδων, και του αισθητήρα laser, που επικεντρώνεται στις μικρές αποστάσεις και στη νυχτερινή ανίχνευση, εξασφαλίζει εξαιρετικά αποτελέσματα.
      • Σύστημα υποβοήθησης πέδησης DSBS
      • Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
      • Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας
      • Προειδοποίηση εκτροπής
      • Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου
      • Adaptive Cruise Control
      • Adaptive Cruise Control με το σύστημα Stop & Go
      • Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας
      • Αισθητήρες παρκαρίσματος
      • Κάμερα οπισθοπορείας

Νέα στοιχεία

    • 1.5 Νέος κινητήρας DUALJET: Ο νέος κινητήρας 1.5 λίτρων προσφέρει υψηλή οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων, ισχυρές επιδόσεις και άφθονη απόδοση ροπής. H κορυφαία απόδοση καυσίμου επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων χαρακτηριστικών. Κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής τοποθετούνται διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου και ο λόγος συμπίεσης αυξάνεται για αποτελεσματικότερη χρήση καυσίμου. Οι θερμοκρασίες καύσης μειώνονται και η απώλεια άντλησης μειώνεται από το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR). Ζύγωθρα έχουν τοποθετηθεί για μείωση τριβής. Επιπλέον, ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής βελτιστοποιείται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT)
    • Strong Hybrid: Το νέο ισχυρό, συμπαγές και ελαφρύ υβριδικό σύστημα προσφέρει υβριδική κι ηλεκτρική οδήγηση. Αποτελείται από τον 1.5 κινητήρα DUALJET, έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και την μπαταρία ιόντων λιθίου 140V. Ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση  (EV) με όπισθεν και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται η πιο ομαλή επιτάχυνση. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του κινητήρα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια (φορτίζοντας την μπαταρία) προκειμένου να επεκταθεί το εύρος και η συχνότητα της ηλεκτρικής οδήγησης και να επιτευχθεί μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αθόρυβη οδήγηση. Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση κινητικής ενέργειας η οποία εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη διατήρηση της επαρκούς ισχύος της
    • Μπαταρία: Στο χώρο της ρεζέρβας, 140V, 840Wh, αερόψυκτη
    • Αυτόματο κιβώτιο (AGS): Το αυτόματο κιβώτιο AGS προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός χειροκίνητου αλλά κι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων παρέχοντας ταυτόχρονα αίσθηση άμεσης αλλαγής ταχυτήτων και την ευκολία των αυτόματων αλλαγών. Οι έξι ταχύτητες και οι βέλτιστες σχέσεις μετάδοσης συμβάλλουν στην εξαιρετική οικονομία καυσίμου.

Συνοπτικά

  • 2 κινητήρες: Κ15C (εξέλιξη K15B του Jimny),4 κύλινδρος, 16 βάλβιδος, Υψηλή σχέση συμπίεσης (13.0 : 1.0) και MGU, ηλεκτροκινητήρας 33hp & με ροπή 60Nm
  • 3 Μπαταρίες: 1 υψηλής τάσης 140V για την κίνηση του MGU και 2 x 12V (1 ιόντων λιθίου και 1 μολύβδου)
  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6AGS με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
  • Ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων με σκοπό να υπάρχει γραμμική επιτάχυνση.
  • Ηλεκτροκίνηση EV: Μέγιστη απόσταση έως 4,5 χλμ αναπτύσσοντας ταχύτητα έως 60χλμ/ώρα. Μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτρική ενέργεια έως 80χλμ/ώρα. Κατά την επιβράδυνση με ταχύτητες <135 χλμ/ώρα ενεργοποιείται το EV mode.
  • H φόρτιση της μπαταρίας επιτυγχάνεται με 2 τρόπους: Ανάκτηση κατά το φρενάρισμα ή αφήνοντας το πόδι από το γκάζι. Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί το όχημα χωρίς ιδιαίτερο φορτίο, δίνει κίνηση και στον MGU για φόρτιση της μπαταρίας.
Προηγούμενο άρθροBMW Group: Σημαντική αύξηση κερδων το 2021
Επόμενο άρθροΕγκρίθηκε το νέο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg