Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα μια προεπισκόπηση σχεδιασμού του Project Trinity: Το πρώτο σχέδιο του Trinity δείχνει ένα χαμηλό, σπορ sedan.
Το ηλεκτρικό όχημα θα κατασκευάζεται στο Wolfsburg από το 2026 και πρόκειται να θέσει νέα πρότυπα όσον αφορά την αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και την ψηφιοποίηση – ενώ θα είναι σε θέση να οδηγείται αυτόνομα βάσει του Επιπέδου 4.
Το όνομα Trinity προέρχεται από το λατινικό «trinitas» και αντιπροσωπεύει την τριάδα τριών κρίσιμων θεμάτων: την πρόσφατα εξελιγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα με υπερσύγχρονο λογισμικό, την απλοποίηση της δομής εφοδιασμού και την πλήρως δικτυωμένη και έξυπνη παραγωγή στο κύριο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg.
“Το Trinity είναι η πεμπτουσία της στρατηγικής ACCELERATE, ένα ορόσημο, το αυτοκίνητο-λογισμικό των ονείρων μας”, λέει ο Ralf Brandstätter, CEO της μάρκας Volkswagen. Η πρόσφατα εξελιγμένη αρχιτεκτονική οχημάτων θα θέσει πρότυπα στην αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης («φόρτιση τόσο γρήγορη όσο ο ανεφοδιασμός») και την ψηφιοποίηση.
Επιπλέον, το Trinity θα καταστήσει προσιτή την αυτόνομη οδήγηση στο ευρύ κοινό. Με την προγραμματισμένη έναρξη της μαζικής παραγωγής το 2026, το Trinity θα έχει ήδη φτάσει στο Επίπεδο 2+ και θα είναι τεχνικά έτοιμο για το Επίπεδο 4. «Χρησιμοποιούμε τις οικονομίες κλίμακας για να προσφέρουμε την αυτόνομη οδήγηση σε πολύ κόσμο και να δημιουργήσουμε ένα νευρωνικό δίκτυο μάθησης. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για συνεχή ανταλλαγή δεδομένων του στόλου οχημάτων μας – π.χ., για την κατάσταση της κυκλοφορίας, τα εμπόδια ή τα ατυχήματα», λέει ο Ralf Brandstätter. Το Trinity προσφέρει έτσι χρόνο στους ανθρώπους και μειώνει το άγχος.
Εξελίσσοντας το αυτοκίνητο σε ένα προϊόν που βασίζεται σε λογισμικό, η Volkswagen δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νέα επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται σε δεδομένα.
Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τη στρατηγική ACCELERATE, που ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία, η Volkswagen επιταχύνει το μετασχηματισμό της σε πάροχος κινητικότητας που βασίζεται σε λογισμικό. Με τη στρατηγική αυτή η Volkswagen αντιμετωπίζει αποφασιστικά μεγάλα ζητήματα του μέλλοντος – ψηφιοποίηση, νέα επιχειρηματικά μοντέλα και αυτόνομη οδήγηση:
- Η ενσωμάτωση του λογισμικού και η ψηφιακή εμπειρία των πελατών θα γίνουν βασικές ικανότητες
- Το επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στα δεδομένα θα αξιοποιήσει πρόσθετες πηγές εισοδήματος
- Η Volkswagen θα καταστήσει την αυτόνομη οδήγηση ευρέως διαθέσιμη έως το 2030
- Περαιτέρω επιτάχυνση της ηλεκτρικής καμπάνιας: όλα τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να ξεπεράσουν το 70% των ευρωπαϊκών και το 50% των κινεζικών και αμερικανικών πωλήσεων έως το 2030
- Επιβεβαιωμένοι οικονομικοί στόχοι: λειτουργική απόδοση πωλήσεων τουλάχιστον 6% από το 2023. σταθερό και υλικό κόστος να μειωθεί περαιτέρω
Το 2016, η Volkswagen ξεκίνησε τον εκτεταμένο μετασχηματισμό της και τη μεγαλύτερη ηλεκτρική επίθεση του κλάδου με τη στρατηγική TRANSFORM 2025+. Με το ACCELERATE (Επιτάχυνση), η Volkswagen στοχεύει τώρα να μετατραπεί στην «πιο ελκυστική μάρκα για βιώσιμη κινητικότητα». Η εταιρεία στηρίζεται σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες αξίας για τον επιταχυνόμενο μετασχηματισμό, καθένας από τους οποίους υποστηρίζεται από συγκεκριμένα μέτρα και φιλόδοξους στόχους.
Ο Ralf Brandstätter, δήλωσε: “Αυξάνουμε τον ρυθμό. Τα επόμενα χρόνια, θα αλλάξουμε τη Volkswagen όπως ποτέ άλλοτε. Τώρα, με το ACCELERATE θα δώσουμε μια ακόμη ώθηση στην ψηφιοποίηση της μάρκας”.
Δήλωσε, ακόμα, ότι η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα είναι μόνο η αρχή μιας ολόκληρης διαδικασίας μετασχηματισμού στον κλάδο, με επίκεντρο την επικείμενη η ψηφιοποίηση προϊόντων και επιχειρηματικών μοντέλων. Τόνισε ότι η εταιρεία έχει τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας σε σχέση με τους υπόλοιπους. “Ενώ οι ανταγωνιστές βρίσκονται ακόμη στο μέσον του ηλεκτρικού τους μετασχηματισμού, εμείς κάνουμε μεγάλα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση”.