Η Suzuki Motor Corporation ανακοίνωσε το μακροπρόθεσμο περιβαλλοντικό της όραμα, το “Suzuki Environmental Vision 2050”, το οποίο παρουσιάζει την ιδανική θέση της εταιρείας το 2050 και θέτει ως ορόσημο για την υλοποίηση του οράματος το έτος 2030.
«Μικρότερα, ελαφρύτερα, ταχύτερα και με λιγότερους πόρους»: αυτές είναι οι λέξεις που η Suzuki αναφέρει σταθερά από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 για να χαρακτηρίσει την κατασκευαστική φιλοσοφία της. Προτεραιότητα αποτελεί η μεγιστοποίηση της αξίας που λαμβάνει ο πελάτης. Αυτές οι λέξεις περιγράφουν τη διαδικασία όπου τα αυτοκίνητα γίνονται μικρότερα χρησιμοποιώντας λιγότερους πόρους, είναι ελαφρύτερα, κατασκευάζονται ταχύτερα και όσο το δυνατόν πιο καθαρά και φιλικά στο περιβάλλον.
Οι έννοιες «μικρότερα, ελαφρύτερα, ταχύτερα και πιο καθαρά» αφορούν στις πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση παγκόσμιων περιβαλλοντικών ζητημάτων, όπως η κλιματική αλλαγή, η έλλειψη νερού και η εξάντληση των φυσικών πόρων. Π.χ., η εξειδίκευσή της στα μικρά αυτοκίνητά, με τα μικρά και ελαφρά αμαξώματα, που όχι μόνο εκπέμπουν λιγότερο CO2 αλλά και ελαχιστοποιούν τους πόρους που απαιτούνται για την παραγωγή τους, συμβάλλοντας στη διατήρησή τους.
Σύμφωνα με το Περιβαλλοντικό Σχέδιο της Suzuki ολόκληρος ο οργανισμός εργάζεται για την προστασία του περιβάλλοντος και την υποστήριξη της κοινωνίας ώστε να παραμένει μια αξιόπιστη εταιρεία σε παγκόσμια εμβέλεια.
Το περιβαλλοντικό όραμα 2050 της Suzuki ανταποκρίνεται στην επιτακτική ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών με μακροπρόθεσμο χαρακτήρα, όπως η κλιματική αλλαγή. Με αφορμή την 100ή επέτειο της εταιρείας, το “Περιβαλλοντικό όραμα 2050” είναι η πυξίδα της προς το μέλλον, όπως αναφέρει, προκειμένου να γίνει μια βιώσιμη εταιρεία που θα συνεχίσει να συμβάλλει στην κοινωνία τα επόμενα 100 χρόνια.
Η Suzuki στοχεύει στην επίτευξη ενός ιδανικού μελλοντικού κόσμου που ελαχιστοποιεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων. Βελτιώνει τις παραγωγικές διαδικασίες, επισπεύδει τις τεχνολογικές βελτιώσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και συμβάλλει στη διατήρηση της ομορφιάς και της αφθονίας του πλανήτη, με την ακόλουθη στόχευση:
Κλιματική Αλλαγή: Μείωση CO2 από τη χρήση των προϊόντων
2030: 40% Μείωση των εκπομπών CO2 των νέων αυτοκινήτων στη βάση Well-to-Wheel σε σύγκριση με το 2010
2050: 90% Μείωση των εκπομπών CO2 των νέων αυτοκινήτων στη βάση Well-to-Wheel* σε σύγκριση με το FY2010
Σύγκριση μεταξύ περιβαλλοντικών επιδόσεων της Suzuki και του συνολικού μέσου όρου των επιβατικών αυτοκινήτων.
Μείωση CO2 από την επιχειρηματική δραστηριότητα
2030: 45% Μείωση των εκπομπών CO2 από την επιχειρηματική δραστηριότητα ανά μονάδα πωληθέντων σε σύγκριση με το 2016.
2050: 80% Μείωση των εκπομπών CO2 από την επιχειρηματική δραστηριότητα ανά μονάδα πωληθέντων σε σύγκριση με το 2016.
Προστασία της Ατμόσφαιρας
2030: – Μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων και επέκταση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
– Συμβολή στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε κάθε χώρα / περιοχή προωθώντας την ανάπτυξη καθαρών προϊόντων
– Μείωση των πτητικών οργανικών ενώσεων (VOC) από την παραγωγή και τα προϊόντα
2050: Ελαχιστοποίηση των ρυπογόνων ουσιών που εκπέμπονται από την παραγωγή και τα προϊόντα.
Υδάτινοι πόροι
2030: Εφαρμογή μειωμένης κατανάλωσης νερού και καθαρισμό του απορριφθέντος νερού σε όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής μέσω του καθορισμού των παραγόντων επικινδυνότητας των περιβαλλόντων υδάτων.
2050: Χρήση βιώσιμων υδάτινων πόρων, ελαχιστοποιώντας το φορτίο στο υδάτινο περιβάλλον.
Εξοικονόμηση Πόρων
2030: -Επέκταση του συστήματος ανακύκλωσης αυτοκινήτων σε παγκόσμια κλίμακα
-Προώθηση της ανακύκλωσης, της ανακατασκευής και της επανάχρησης δευτερευόντων (επαναφορτιζόμενων) μπαταριών που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά οχήματα
-Περιορισμός των αποβλήτων στα εργοστάσια παραγωγής
-Μείωση των πλαστικών υλικών συσκευασίας
2050: Προώθηση της μείωσης, ανακύκλωσης και διαχείρισης απορριμμάτων από την παραγωγική διαδικασία μέσω τεχνολογιών και συστημάτων ανακύκλωσης που αναπτύσσονται στην Ιαπωνία και προορίζονται για παγκόσμια χρήση.
*Well-to-wheel: μέθοδος για την εξέταση του CO2 που εκπέμπεται για την εξόρυξη και την επεξεργασία των καυσίμων καθώς και για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, επιπλέον του CO2 που εκπέμπεται απευθείας από τα οχήματα κατά την οδήγηση.