Το NSX GT3 ισχυροποιείται μέσω μιας σειράς αναβαθμίσεων που περιλαμβάνουν ανανεωμένη σχεδίαση αμαξώματος για υψηλότερη τελική ταχύτητα και βελτιωμένη συμπεριφορά και βελτιώσεις “κάτω από το αμάξωμα” που περιλαμβάνουν υπερσυμπιεστές και σύστημα ψύξης.
Όπως ανακοίνωσε η Honda Motor Company το αναβαθμισμένο NSX GT3, με την ονομασία NSX GT3 Evo, θα συμμετέχει σε αγώνες σε όλο τον κόσμο το 2019. Βασισμένη στο δημοφιλές μοντέλο παραγωγής NSX, η εξελιγμένη έκδοση του NSX GT3 έχει αναβαθμιστεί σημαντικά προς όφελος των επιδόσεων και της αξιοπιστίας, απευθυνόμενο σε ομάδες customer racing σε όλο τον κόσμο.
Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Masashi Yamamoto, δήλωσε σχετικά «Παρόλο που το αυτοκίνητο αυτό έχει ήδη κερδίσει σε μερικές από τις πιο αναγνωρισμένες κατηγορίες GT3, προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τα προϊόντα μας και να παρέχουμε βέλτιστο εξοπλισμό και τεχνική υποστήριξης προς τους πελάτες μας. Μέσω του NSX GT3 Customer Racing Program, μιας διεθνούς συνεργασίας τεχνικών εταίρων της Honda, καταφέραμε, συνδυάζοντας παγκόσμιες τεχνογνωσίες να ορίσουμε τα μέτρα αναβάθμισης για την τελευταία έκδοση του NSX GT3, από τις οποίες θα επωφεληθούν οι ομάδες customer σε όλο τον κόσμο.»
Ανανεωμένη σχεδίαση αμαξώματος, με νέο εμπρός splitter, διαχύτη και πίσω προφυλακτήρα, μειώνει την αντίσταση (οπισθέλκουσα) και προσφέρει υψηλότερες τελικές ταχύτητες, βελτιώνει την ψύξη και αναβαθμίζει την ισορροπία και την οδηγησιμότητα για ακόμα περισσότερους ερασιτέχνες και επαγγελματίες οδηγούς.
Νέοι υπερσυμπιστές θα βελτιώσουν την απόκριση του γκαζιού, θα αυξήσουν τον έλεγχο και την οικονομία καυσίμου και θα τοποθετηθούν σε όλα τα υπάρχοντα NSX GT3 επιπλέον του νέου NSX GT3 Evo. Τα νέα αυτοκίνητα θα περιλαμβάνουν επίσης βελτιωμένο εξοπλισμό, χαρτογραφήσεις για το σύστημα ABS, αλλά και μία νέα οθόνη Bosch και μονάδα καταγραφής δεδομένων για αύξηση της απόδοσης και αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας. Αυτές οι βελτιώσεις θα διατίθενται επίσης ως Variant Supply (VF) για εκ των υστέρων τοποθέτηση στα σημερινά NSX GT3.
Οι αναβαθμίσεις αυτές – αποτέλεσμα συνεχούς ανάλυσης πληροφοριών οι οποίες συλλέγονται στο παγκόσμιο NSX GT3 Customer Racing Program τα τελευταία δύο χρόνια δοκιμών και αγώνων – θα βελτιώσουν τις επιδόσεις και θα μειώσουν το λειτουργικό κόσμος, λόγω μεγαλύτερης αντοχής των εξαρτημάτων.
Η τελευταία εξέλιξη του NSX GT3 διατηρεί την ουσία που το NSX κάνει ένα από τα πιο περιζήτητα υπεραυτοκίνητα για το δρόμο. Οι V6 κινητήρες 3.5 λίτρων με διπλό τούρμπο κατασκευάζονται δίπλα στα αντίστοιχα σύνολα του αυτοκινήτου παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων του Anna στο Οχάιο, ΗΠΑ και χρησιμοποιούν τις ίδιες προδιαγραφές σχεδίασης όπως μπλοκ, κεφαλές, σύστημα κίνησης βαλβίδων, εκκεντροφόρους, έμβολα και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ.
Ορισμένες αγωνιστικές μετατροπές στο αυτοκίνητο, όπως ένα εξατάχυτο σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο, προηγμένο πλαίσιο και αεροδυναμικό πακέτο και τα τελευταία συστήματα ασφαλείας προδιαγραφών FIA, ολοκληρώνουν το απόλυτο αγωνιστικό GT3 με κινητήρα στη μέση.
Όπως και στο σημερινό NSX GT3 racer, το πλαίσιο προέρχεται από το Performance Manufacturing Center στο Marysville, Οχάιο, ΗΠΑ. Η τελική συναρμολόγηση ολοκληρώνεται από την JAS Motorsport στο Μιλάνο, Ιταλία. Στο πλαίσιο του NSX GT3 Customer Racing Program, η Mugen και το τμήμα Honda Performance Development (HPD) έχουν αναλάβει την τεχνική υποστήριξη και προώθηση πωλήσεων σε Ιαπωνία και Β. Αμερική αντίστοιχα, ενώ η JAS Motorsport είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη του αυτοκινήτου στον υπόλοιπο κόσμο.
Το NSX GT3 έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2016 και έχει τρέξει σε μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες GT σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως 24 Hours of Daytona και Spa, 12 Hours of Sebring, Petit Le Mans και το FIA GT World Cup στο Μακάο.
Το αυτοκίνητο αυτό έχει κερδίσει πολλές φορές στην κατηγορία GTD του IMSA WeatherTech SportsCar Championship και είναι από τους κύριους διεκδικητές των τίτλων Οδηγών, Ομάδων και Κατασκευαστών φέτος. Επίσης έχει κερδίσει στο Pirelli World Challenge και έχει τερματίσει στο βάθρο στο Blancpain GT Series Asia. Τέλος, έχει αγωνιστεί στα ADAC GT Masters στη Γερμανία, Super GT στην Ιαπωνία και σε ορισμένες διοργανώσεις του Intercontinental GT Challenge.