Μετά το Ισραήλ και τη Βραζιλία, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500 συνεχίζει το ταξίδι του στον κόσμο με το λανσάρισμα του στην Ιαπωνία.
Ο CEO της Fiat και Global CMO της Stellantis, Olivier Francois, ανακοίνωσε από το χώρο του Casa 500, του ξεχωριστού μουσείου που είναι αφιερωμένο στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Fiat 500, τη διάθεση του θρυλικού μοντέλου και στην αγορά της Ιαπωνίας. Σήμερα, το όνομα 500 είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την εξηλεκτρισμένη κίνηση, με το 50% των πωλήσεων να αφορούν την υβριδική έκδοση και το υπόλοιπο 50%, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό το στοιχείο αποτελεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το σύγχρονο ρόλο του μοντέλου σε μια εποχή που γίνεται συνεχώς πιο επιτακτική μια νέα και φιλική προς το περιβάλλον μορφή αυτοκίνησης.
«Μετά το ντεμπούτο του στο Ισραήλ και τη Βραζιλία, ήρθε η σειρά της Ιαπωνίας να καλωσορίσει το νέο ηλεκτρικό 500 στην παγκόσμια διαδρομή του», σημείωσε ο κ. Francois. «Το νέο 500 είναι το πλέον δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στην Ευρώπη και χαίρομαι πολύ για τη θερμή υποδοχή που του έχει επιφυλάξει το κοινό της Ιαπωνίας που αριθμεί ήδη περισσότερους από 60.000 οδηγούς που έχουν στην κατοχή τους το 500 σε διάφορες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Abarth».
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Τορίνο, το νέο 500 εκτός από το μοναδικό του στιλ, ξεχωρίζει χάρη στις προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που του δίνουν τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, αλλά και το αποδοτικό σύστημα ηλεκτροκίνησης που εξασφαλίζει αυτονομία έως 320χλμ. στον κύκλο WLPT και 460χλμ. σε αμιγώς αστικές μετακινήσεις. Την ίδια στιγμή το σύστημα φόρτισης επιτρέπει τη διαδικασία φόρτισης 0-80% σε μόλις 35 λεπτά, ενώ αυτονομία 50χλμ. μπορεί να ανακτηθεί με μόλις 5 λεπτά φόρτισης.
Στην Ιαπωνία το νέο Fiat 500 είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα των 87 kW (118hp) και την μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 42 kWh, ενώ οι Ιάπωνες οδηγοί θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις εκδόσεις hatchback και cabrio.