Το καινούργιο Aehra Sedan, της ιταλικής startup, φέρνει επίπεδo σχεδίασης και τεχνολογίας supercar στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων.

Η Aehra, η νέα ιταλική μάρκα υπερ-premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποκάλυψε πρόσφατα την εξωτερική σχεδίαση του δεύτερου πρωτοποριακού μοντέλου της, ενός σεντάν με έντονα χαρακτηριστικά το Aehra Sedan, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μιλάνο Monza ακολουθεί το πρώτο μοντέλο της μάρκας, ένα SUV που παρουσιάστηκε στα τέλη του περασμένου έτους.

Επικεφαλής του project είναι ο Chief Design Officer της Aehra, Filippo Perini, σύμβολο του ιταλικού σχεδιασμού αυτοκινήτων, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Βασισμένο στην ίδια εξαιρετικά ευέλικτη υπερπροηγμένη πλατφόρμα EV με το Aehra SUV, το Aehra σεντάν μοιράζεται την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το SUV, είναι όμως αρκετά διαφορετικό σε χαρακτήρα χάρη στις μοναδικές γραφικές υπογραφές στο μπροστινό και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με τους εξαιρετικά λεπτούς προβολείς. Οι πόρτες του μοντέλου με την αεροδυναμική σχεδίαση ανοίγουν προς τα πάνω, χωρίς εμφανείς χειρολαβές. Οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι ψηφιακοί ενώ το infotainment της μάρκας υπογράφεται από την ίδια και υπόσχεται πρωτόγνωρη εμπειρία ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Σε συνδυασμό με μια προσαρμοσμένη λύση μπαταρίας που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Miba Battery Systems, τα Aehra Sedan και SUV έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να προσφέρουν βέλτιστη απόδοση και  στοχεύουν σε αυτονομία 800 χλμ.

Στο Sedan, όπως και στο SUV, η Aehra δηλώνει αποφασισμένη να προσφέρει μια πολύ διαφορετική εμπειρία στους πελάτες του αυτοκινήτου και να μεταμορφώσει το οικοσύστημα κινητικότητας των EV, περιλαμβάνοντας τη χρήση εξαιρετικά προηγμένων, εξαιρετικά ελαφρών, βιώσιμων σύνθετων υλικών, συμπεριλαμβανομένων ανθρακονημάτων.

Και τα δύο μοντέλα θα ξεκινήσουν την παραγωγή το 2026. Η τιμή τους θα κυμαίνεται από 160.000 έως 180.000 ευρώ, τοποθετώντας τα σε αυτό που ο συνιδρυτής και CEO της Aehra, Hazim Nada, αποκάλεσε «τμήμα υψηλής ποιότητας και πολυτέλειας».

Με σημαντική ιδιωτική χρηματοδότηση, η Aehra έχει δημιουργήσει έναν σαφή οδικό χάρτη για να προσφέρει το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ένα στρατηγικό μοντέλο σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει σε βασικές αγορές το 2026, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, με την Κίνα και τις χώρες του Κόλπου να ακολουθούν.

Προηγούμενο άρθροΝέα εκτελεστική ομάδα στην Ampere
Επόμενο άρθροVolkswagen Group: από τον όγκο στη δημιουργία αξίας