2019 - Service mobilité Renault - Groupe Renault

Το Groupe Renault δημιουργεί τη RENAULT M.A.I. (Mobility as an Industry – Κινητικότητα ως Κλάδος) για να επισπεύσει την ανάπτυξή του σε νέες υπηρεσίες κινητικότητας και στην οικοδόμηση στρατηγικών συνεταιρισμών.

Για να αντιμετωπίσει και να υποστηρίξει τις μεγάλες αλλαγές στον τρόπο ζωής και τα καταναλωτικά πρότυπα, το Groupe Renault συμμετέχει σε νέες υπηρεσίες κινητικότητας τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αναπτύσσοντας υπηρεσίες για αυτοκίνητα με ή χωρίς οδηγό (Renault MOBILITY, Zity in Madrid, Moov’in.Paris, Marcel) και πραγματοποιώντας συγκεκριμένες εξαγορές και επενδύσεις μετοχών σε διάφορες εξειδικευμένες νεοσύστατες επιχειρήσεις (Karhoo, Yuso, Como, iCabbi, Glide).

Τώρα το Groupe Renault επιταχύνει τις προσπάθειές του δημιουργώντας τη RENAULT M.A.I. (Κινητικότητα ως Κλάδος), μια θυγατρική που λειτουργεί αποκλειστικά σε νέες υπηρεσίες κινητικότητας. Η συγκέντρωση όλων των δραστηριοτήτων κινητικότητας του Ομίλου σε μια ενιαία οντότητα θα δημιουργήσει συνέργειες, θα απλοποιήσει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, θα ξεκαθαρίσει υπάρχουσες προσφορές και θα δημιουργήσει νέες.

Η εταιρεία θα αποτελέσει επίσης μοχλό για τη συγκέντρωση άλλων παραγόντων γύρω από αυτά τα θέματα μέσω στρατηγικών και φιλόδοξων συνεργασιών. Η RENAULT Μ.Α.Ι. αποσκοπεί να γίνει προνομιούχος εταίρος πόλεων, ρυθμιστικών αρχών και διαχειριστών μεταφορικών μέσων, αλλά και εταιρειών σε άλλους τομείς, για την προώθηση του διαμοιρασμού κινητικότητας προς εξυπηρέτηση των καταναλωτών και για να ανταποκριθεί ικανοποιητικά στα περιβαλλοντικά θέματα.

Η πρόκληση συνίσταται στην επινόηση νέων μορφών κινητικότητας, όχι μόνο στις αστικές περιοχές, αλλά παντού, προς όφελος των προαστιακών περιοχών και των αγροτικών περιοχών της Γαλλίας και όλου του κόσμου.

Πράγματι, μέχρι το 2050, σχεδόν το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει σε αστικές περιοχές, έναντι του σημερινού 55%, το οποίο θα αντιπροσωπεύει επιπλέον 2,5 δισεκατομμύρια επιπλέον κατοίκους πόλεων. Αυτή η προοπτική δίνει μια εικόνα των τεράστιων προκλήσεων που αντιμετωπίζει η ποιότητα ζωής, η στέγαση, οι μεταφορές και η υγεία στις πόλεις.

Στον τομέα της κινητικότητας παρουσιάζονται νέες χρήσεις, που θέτουν σε αμφισβήτηση τη θέση του αυτοκινήτου. Όλο και περισσότερο, η αγορά διαρθρώνεται σύμφωνα με τις συνήθειες των καταναλωτών, που ενδιαφέρονται λιγότερο για την ιδιοκτησία ενός οχήματος από ότι για μια πολυτροπική, καινοτόμο, συνδεδεμένη και πιο οικολογική πρόταση, προσαρμοσμένη στην ποικιλομορφία των αναγκών τους.

Σε αυτό το πλαίσιο και ενώ ο όρος κινητικότητα χρησιμοποιείται μερικές φορές υπερβολικά και τείνει να χάσει το νόημά του, η επιλογή της ονομασίας RENAULT M.A.I. φέρνει την κινητικότητα στις πραγματικές καθημερινές συνθήκες και την οικονομία. Αυτή η προσέγγιση αποτελεί τμήμα της βιομηχανικής κουλτούρας του Groupe Renault, που φροντίζει να καινοτομεί και να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά. Περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και την επένδυση σε ανεξερεύνητα και κερδοφόρα τμήματα της αγοράς.

Ο Thierry Bolloré, CEO του Groupe Renault και της RENAULT M.A.I., δήλωσε: “Μετά από μια φάση “δοκιμής και εκμάθησης”, ο Όμιλος κάνει ένα σημαντικό βήμα προόδου στην ανάπτυξή του. Φιλοδοξούμε να είμαστε ένας από τους κορυφαίους παγκόσμιους φορείς της νέας, προσβάσιμης και βιώσιμης κινητικότητας διαμοιρασμού, παραμένοντας πιστοί στο DNA μας της τεχνολογικής καινοτομίας και της εγγύτητας προς τον τελικό καταναλωτή. Η αποστολή του Arnaud Molinié, Διευθύνοντα Συμβούλου της RENAULT M.A.I., θα είναι η ανάπτυξη των υπαρχόντων περιουσιακών στοιχείων, η επιτάχυνση της κατάκτησης νέων αγορών και η υποστήριξη της οργάνωσής τους με τη δημιουργία νέων συνεργασιών με όλους τους ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς που συμμετέχουν στη νέα αυτή βιομηχανική επανάσταση”.

2019 – Arnaud Molinié, directeur mobilités monde – Groupe Renault

Γεννημένος το 1973, ο Arnaud Molinié είναι απόφοιτος της ESJ (École Supérieure de Journalisme) και της École des Hautes Études Politiques et Sociales (HEPS) των Παρισίων. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως δημοσιογράφος στις Nouvelles de Versailles, στη συνέχεια ως ερευνητής στην Κυβερνητική Υπηρεσία Πληροφοριών (S.I.G) πριν ενταχθεί στη γενική διεύθυνση της Lyonnaise des Eaux.

Το 1998, ανέλαβε Διευθυντής Επικοινωνίας της Genopole (γαλλικό κυβερνητικό πρόγραμμα στον τομέα της γενετικής), από όπου αποχώρησε το 2000 για να ενταχθεί στον Όμιλο Lagardère, όπου ανέλαβε διαδοχικά τα καθήκοντα του Διευθυντή Επικοινωνίας, Διευθυντή Στρατηγικής και Ανάπτυξης, Γενικού Διευθυντή δραστηριοτήτων και CEO διαφόρων θυγατρικών, συμπεριλαμβανομένης της Lagardère Entertainment, την οποία δημιούργησε το 2007. Εντάχθηκε στην Deloitte το 2015, πρώτα ως ανώτερος σύμβουλος και στη συνέχεια ως εταίρος μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018.

Ο Arnaud Molinié προσχώρησε στο Groupe Renault τον Ιανουάριο του 2019 ως Διευθυντής Παγκόσμιας Κινητικότητας. Είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here