Κτύπημα η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, σχετικά με το όριο εκπομπών NOx για τη δοκιμή RDE, καθώς οι πόλεις της Μαδρίτης, των Βρυξελλών και του Παρισιού κερδίζουν την υπόθεσή τους.

Συγκεκριμένα, το 2016, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάφεραν να πείσουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αυξήσει το όριο NOx από 80 σε 168 mg / km για τη δοκιμή πραγματικών εκπομπών οδήγησης (RDE), δηλ. να εισαγάγει έναν συντελεστή συμμόρφωσης 110% ως προσωρινό μέτρο για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ εργαστηρίου και πραγματικότητας.

“Η Επιτροπή δεν είχε την εξουσία να τροποποιήσει τα όρια εκπομπών Euro 6 για τις νέες δοκιμές πραγματικών εκπομπών οδήγησης”, δήλωσε πρόσφατα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που εδρεύει στο Λουξεμβούργο. Το ότι ίσως είναι τεχνολογικά δύσκολο για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να ανταποκριθούν στα όρια αυτά δεν ήταν επαρκές ως επιχείρημα, αποφάνθηκε το δικαστήριο.

Η Επιτροπή έχει δύο μήνες για να ασκήσει έφεση. Σε αντίθετη περίπτωση, η ΕΕ θα εγκρίνει τη νέα νομοθεσία εντός 12 μηνών.

Picture copyright: TÜV Nord, 2018

Προηγούμενο άρθροΤα καλύτερα του 2018 σύμφωνα με το Euro NCAP
Επόμενο άρθροΤο Autobest “Best Buy Car of Europe” σε τρία μοντέλα του Groupe PSA