www.fleetnews.gr

Δημήτρης Τζάκας: Corporate Sales Manager BMW Group Hellas

Το BMW Group Hellas είναι o κορυφαίος πάροχος μοντέλων στην πολυτελή κατηγορία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου με τις μάρκες BMW, MINI και BMW i. Ο όμιλος έχει ισχυροποιήσει τη θέση του με μια πλήρη γκάμα προϊόντων που ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών στην ελληνική αγορά.

Παράλληλα, όλα τα νέα προϊόντα σχεδιάζονται έτσι, ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία βρίσκεται στη φάση μιας εμβληματικής αλλαγής.

Οι εξελίξεις στον τομέα της αυτοκίνησης θα διαμορφώσουν ένα εντελώς νέο περιβάλλον προϊόντων και υπηρεσιών. To BMW Group έχει προσδιορίσει αυτές τις εξελίξεις σε τέσσερις διαφορετικούς «πυλώνες»: Automated, Connected, Electrified, Services (ACES).

Οι «πυλώνες» αυτοί ορίζουν και τη στρατηγική του ομίλου σε ό, τι αφορά τη μελλοντική αυτοκίνηση.

Ήδη από το 2013, όταν λανσαρίστηκε η μάρκα BMW i, το BMW Group αποτελεί τον ηγέτη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο (και στην Ελλάδα), έχοντας παραδώσει περισσότερα από 260.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα σε πελάτες.

Άλλωστε, το BMW Group διαθέτει τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων με τα μοντέλα BMW i (i3/i8) BMW iPerformance (Σειρές 2, 3, 5, 7, Χ5) και ΜΙΝΙ (Countryman Cooper S E ALL4). Η γκάμα αυτή θα διευρυνθεί περαιτέρω, καθώς στο διάστημα 2020-2025 θα παρουσιαστούν 25 νέα μοντέλα BMW, αλλά και μια σειρά νέων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων MINI.

Σε ό,τι αφορά στους υπόλοιπους τρεις «πυλώνες», το BMW Group δουλεύει αδιάκοπα επί σειρά ετών στους τομείς της αυτόνομης οδήγησης, της συνδεσιμότητας, αλλά και της παροχής σύγχρονων υπηρεσιών.  Ήδη, σε όλα τα μοντέλα του Ομίλου BMW εφαρμόζονται τεχνολογίες ημι-αυτόνομης οδήγησης, ενώ οι υπηρεσίες ConnectedDrive καθώς και όλες όσες αφορούν σε νέες ανάγκες πελατών/χρηστών (υπηρεσίες φόρτισης, «έξυπνης» κινητικότητας κ.λπ.) συνεχώς διευρύνονται.

Το BMW Group είναι καθ’ όλα έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος. Προκλήσεις που σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο στην παγκόσμια αγορά (και φυσικά και στην ελληνική) σε ό,τι αφορά στην πώληση, κτήση και χρήση του αυτοκινήτου.

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • BMW
Προηγούμενο άρθροH πρόκληση της ηλεκτροκίνησης
Επόμενο άρθροRent-a-car και leasing θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται