Τα ηλεκτροκίνητα έχουν αρχίσει να περιλαμβάνονται σε ευρωπαϊκούς στόλους και ένα από τα μοντέλα που αξίζει να εξεταστεί είναι το Hyundai Ioniq Electric. Το βασικό του ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι ότι προσφέρει ένα πολύ αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που σημαίνει ότι μπορεί να έχει μια λιγότερο ογκώδη και κατά συνέπεια λιγότερο δαπανηρή μπαταρία.
Το 2016, το Hyundai Ioniq πρόσφερε καλή σχέση ποιότητας-τιμής σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, το VW e-Golf και το Nissan Leaf. Ωστόσο, και τα δύο αυτά βελτίωσαν τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους και άρα την αξία τους, αφήνοντας το Ioniq σε λιγότερο ανταγωνιστική θέση.
Η Hyundai το βελτιώνει τώρα με μια ανανέωση, η οποία περιλαμβάνει την τοποθέτηση μπαταρίας 38,3kWh – αύξηση κατά 36% σε σχέση με το πρώτο μοντέλο και αρκετή για εμβέλεια σχεδόν 300 χλμ. υπό συνθήκες WLTP, με βάση κατανάλωση 13kWh / 100km.
Αυτό αποτελεί βετίωση κατά 10% σε σχέση με το standard Nissan Leaf και πλεονεκτεί ακόμα και κατά 28% έναντι του VW e-Golf. Παρόλα αυτά, το Ioniq προσφέρεται σε μια πιο μέτρια τιμή, η οποία αυξάνεται κατά περίπου 1.500 ευρώ σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.
Ενισχυμένη συνδεσιμότητα
Πέρα από τη μεγαλύτερη μπαταρία, το ανανεωμένο Hyundai Ioniq διαθέτει βελτιωμένο ενσωματωμένο φορτιστή (7.2kW αντί 6.6) και τώρα μπορεί να πάρει 70kW DC για να φτάσει στο 80% της φόρτισης σε 54 λεπτά.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι πως το νέο Ioniq προσφέρεται με πρόσθετη συνδεσιμότητα με μια εφαρμογή που επιτρέπει το κλείδωμα / ξεκλείδωμα και την ενεργοποίηση του κλιματισμού από απόσταση, καθώς και τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση της διαδικασίας φόρτισης. Τέλος, οι υπηρεσίες Live του συστήματος sat nav παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κυκλοφορία, τον καιρό και την ταχύτητα μέσω της κάμερας και ενημερώνουν για το πού μπορεί κάποιος να σταθμεύσει, ακόμα και στο δρόμο.
Βασικές τεχνικές προδιαγραφές