Σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, τον Αύγουστο οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη επέστρεψαν σε ανοδική τροχιά (+4,4%), δίνοντας τέλος σε δεκατρείς μήνες συνεχούς πτώσης.

Τον Ιούλιο 2022 οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν πάλι (-10,4%), παρά την ήδη χαμηλή βάση σύγκρισης λόγω συνεχιζόμενης έλλειψης ημιαγωγών. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης είχαν χειρότερη απόδοση από πέρυσι, με τη Γερμανία (-12,9%) και την Ισπανία (-12,5%) να καταγράφουν την μεγαλύτερη πτώση. Αντιθέτως στη χώρα μας τον Ιούλιο καταγράφηκε ελαφρά αύξηση (+1,01%).

Ταξινομήσεις επιβατικών στην Ευρώπη τον Αύγουστο 2022

Τον Αύγουστο, η ευρωπαϊκή αγορά νέων αυτοκινήτων επέστρεψε στην ανάπτυξη (+4,4%). Ωστόσο, με ταξινομήσεις 650.305 μονάδων το αποτέλεσμα υπολείπεται αισθητά των προ πανδημίας επίπεδων. Όλες οι σημαντικές αγορές της ΕΕ συνέβαλαν θετικά στην ανάπτυξη της περιοχής, με κέρδη στην Ιταλία (+9,9%), την Ισπανία (+9,1%), τη Γαλλία (+3,8%) και τη Γερμανία (+3,0%). Στην Ελλάδα, όπως θα δείτε και σε προηγούμενη σελίδα, είχαμε σημαντική αύξηση (+39,7%).

Ταξινομήσεις επιβατικών στην Ευρώπη τον Αύγουστο 2022Το οκτάμηνο του 2022, οι συνολικές πωλήσεις συρρικνώθηκαν κατά 11,9% και έφτασαν σχεδόν στα 6 εκατομμύρια νέα επιβατικά αυτοκίνητα. Παρά την πρόσφατη βελτίωση, οι προηγούμενες μειώσεις επηρέασαν αρνητικά την συνολική επίδοση, με αποτέλεσμα οι τέσσερις σημαντικές αγορές να παρουσιάζουν πτώση μέχρι στιγμής: Ιταλία (-18,4%), Γαλλία (-13,8%), Γερμανία (-9,8%) και Ισπανία (-9,4%). Και στη χώρα μας παρατηρήθηκε η ίδια τάση με πολύ μικρότερη, όμως, συνολική πτώση (-1,1%).

Το οκτάμηνο στην εικοσάδα η μάρκα Volkswagen διατηρεί την πρώτη θέση με 753.925 μονάδες και μερίδιο αγοράς 10,4%. Ακολουθούν οι Toyota με 498.773 και 6,9%, Peugeot με 421.389 και 5,8%, BMW με 412.416 και 5,7%, Mercedes με 405.802 και 5,6%, Audi με 386.515 και 5,4%, Kia με 372.729 και 5,2%, Renault με 362.333 και 5,0%, Hyundai με 348.185 και 4,8%, Skoda με 346.016 και 4,8%, Ford με 327.266 και 4,5%, Dacia με 306.664 και 4,2%, Opel με 293.889 και 4,1%, Fiat και Abarth με 267.728 και 3,7%, Citroen με 256.237 και 3,5%, Seat και Cupra με 232.913 και 3,2%, Volvo με 146.090 και 2,0%, Nissan με 145.228 και 2,0%, MINI με 106.893 και 1,5%, Mazda με 82.207 και 1,1% και Jeep με 69.616 και 1,0%.

Προηγούμενο άρθροJeep Compass 4xe: Εξηλεκτρισμένη Business Class
Επόμενο άρθροDacia Manifesto: εργαστήριο εφαρμογής ιδεών