Ενημερωθείτε για τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και βαν που θα μπουν σύντομα στη λίστα των στόλων της ευρωπαϊκής αγοράς.

Τον περασμένο μήνα, επανήλθε ένα εμβληματικό μοντέλο, ενώ η Ford απευθύνθηκε στο επίκεντρο της αγοράς στόλου και η Kia εξέπληξε με το νέο μοντέλο της μηδενικών εκπομπών ρύπων.

NIO – ET5 Shooting Brake

Η κινεζική αυτικινητοβιομηχανία premium EV Nio διαθέτει ακόμα ένα shooting brake της σειράς ET5 στους ευρωπαίους πελάτες, με δημοφιλή και χαρακτηριστικό τύπο αμαξώματος. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο μεγέθη μπαταριών, επιλογή αλλαγής μπαταρίας και αυτονομία έως 580 χλμ. Η Nio διαθέτει τα αυτοκίνητά της μόνο σε συγκεκριμένες αγορές, στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα. Η υπηρεσία Battery as a Service (BaaS) παρέχει την δυνατότητα αλλαγής των άδειων μπαταριών με πλήρως φορτισμένες, σε πέντε λεπτά. Επίσης, υπάρχει η επιλογή αγοράς της μπαταρίας.

FORD – Explorer

Το πρώτο ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ford που αναπτύχθηκε μέσω τεχνολογικής συμμαχίας με την Volkswagen. Το SUV διαθέτει την ίδια πλατφόρμα με το Volkswagen ID.4 και δύο συστοιχίες υδρόψυκτων μπαταριών με χωρητικότητα 52kWh ή 77kWh, με αυτονομία έως 500 χλμ. Επιπλέον, το Explorer μπορεί να φορτιστεί με οικιακό σύστημα AC 7 kW και δύο τύπους χωρητικότητας DC υπερταχείας φόρτισης. Ρυμουλκεί έως 1200 κιλά. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του επόμενου έτους.

MERCEDES – eSprinter

Το νέο eSprinter είναι πλήρως αναβαθμισμένο τεχνολογικά, με αυτονομία έως 400 χλμ (από μόλις 150 χλμ). Διαθέτει νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, συμπεριλαμβανομένης της συστοιχίας μπαταριών λιθίου- φωσφορικού σιδήρου χωρητικότητας 56, 81 kWh ή 113 kWh. Με στάνταρ υψηλή οροφή, το eSprinter θα διατίθεται σε δύο μήκη και δύο αμαξώματα. Πρόκειται για την τελευταία μετατροπή βαν, πριν η Mercedes υιοθετήσει πρότυπο ειδικής σχεδίασης.

MERCEDES – GLC COUPE

Μετά τη νέα GLC ακολουθεί η έκδοση Coupé για στόλους. Θα διατίθενται τρεις εκδόσεις PHEV: 300 e 4MATIC, 400 e 4MATIC και 300 de 4MATIC. Και οι τρείς διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 31,2 kWh, με εντυπωσιακή αυτονομία έως 131 χλμ χωρίς εκπομπές ρύπων. Η Mercedes προσφέρει προαιρετική επιλογή φόρτισης DC, η οποία φορτίζει την μπαταρία έως και 60 kW. Επιπλέον, το νέο μοντέλο διαθέτει βελτιωμένο χειρισμό.

KIA – EV9

Το δεύτερο EV της Kia είναι ένα μεγάλο SUV που κινείται με μπαταρία 99,8 kWh, 800 V. Έχει μήκος πάνω από 5 μέτρα και αυτονομία έως 541 χιλιόμετρα. Αργότερα προβλέπεται έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και άλλη μια με επιδόσεις GT. Το EV9 θα διαθέτει νέο σύστημα «οδήγησης αυτοκινητόδρομου» για συγκεκριμένες αγορές που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου τρία «όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες». Θα διατίθεται από κοινού με το crossover Kia EV6 στα τέλη του 2023.

RENAULT – Espace

Δεν πρόκειται πλέον για MPV. Η τελευταία γενιά του εμβληματικού Renault Espace κινείται μεταξύ οχήματος μετακίνησης προσωπικού και SUV. Το Espace διαθέτει τον πλέον πρόσφατο εξοπλισμό CMF-CD του ομίλου και υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech 197 ίππων. Υπόσχεται κατανάλωση 4,6 λίτρων/100 χλμ. και 104 γρ./χλμ CO2. Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ενός τετραγωνικού μέτρου ηλιοροφή και η προηγμένη τεχνολογία τετραδιεύθυνσης 4Control. Το νέο Espace είναι πιο εκτεταμένο από το ήδη διαθέσιμο Austral.

Προηγούμενο άρθροStellantis: Η κατασκευή ηλεκτρικών βαν στο Mangualde
Επόμενο άρθροΗ Peugeot Total Energies στο Portimao