Τα επενδυτικά σχέδια του Hyundai Motor Group

Τα επενδυτικά σχέδια του Hyundai Motor Group παρουσιάστηκαν στην τελετή θεμελίωσης του ειδικού εργοστασίου της Kia για παραγωγή PBV στην Κορέα.

Το Hyundai Motor Group ανακοίνωσε τον στόχο του να καταστεί ένας από τους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές EV στον κόσμο έως το 2030 μέσω των συνδυασμένων πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων Hyundai, Kia και Genesis.

Ο Όμιλος ανακοίνωσε σχέδια να επεκτείνει σημαντικά την ετήσια παραγωγή EV στην Κορέα σε 1,51 εκατομμύρια μονάδες και τον παγκόσμιο όγκο σε 3,64 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, Hyundai, Kia και Hyundai MOBIS, σχεδιάζουν να επενδύσουν 24 τρισ. KRW (περίπου 17 δισ. ευρώ) στον τομέα των EV στην εγχώρια αγορά.

Η μεγάλης κλίμακας επένδυση του Ομίλου στοχεύει στην αναβάθμιση του οικοσυστήματος EV της Κορέας και στην ενίσχυση του ρόλου του ως κόμβου για την προώθηση της καινοτομίας στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αναμένεται επίσης να προωθήσει έναν ενάρετο κύκλο εγχώριας παραγωγής EV, Ε&Α, υποδομών και συναφών κλάδων.

Για να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγική ικανότητα EV, η Kia κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο αφιερωμένο στην παραγωγή ηλεκτρικών PBV, ενώ επεκτείνει επίσης τις υπάρχουσες γραμμές EV στα εργοστάσια.

Επιπλέον, ο Όμιλος θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην Ε&Α, όπως η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για EV επόμενης γενιάς, η επέκταση της σειράς προϊόντων, η ανάπτυξη βασικών εξαρτημάτων και προηγμένων τεχνολογιών και η δημιουργία ερευνητικών εγκαταστάσεων. Θα προωθήσει επίσης την τεχνολογική ανάπτυξη με τους εταίρους του.

Το 2030, το Hyundai Motor Group θα έχει μια συνολική γκάμα 31 μοντέλων EV, Hyundai , Kia και Genesis. Η Kia θα λανσάρει το EV9, το πρώτο ηλεκτρικό SUV τριών σειρών της, φέτος και η Hyundai Motor σχεδιάζει να λανσάρει το IONIQ 7 το 2024.

Πέρυσι, το  Hyundai Motor Group ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα βιώσιμης συνεργασίας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της μελλοντικής αυτοκίνησης. Ο Όμιλος έχει επίσης εφαρμόσει ένα πρόγραμμα 5,2 τρισεκατομμυρίων KRW για καλύτερη υποστήριξη των προμηθευτών όσον αφορά τα κέρδη και τις ζημίες, τη ρευστότητα και τα μέτρα βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας.

Ειδικότερα, ο Όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά την υποστήριξη προς τους προμηθευτές του ώστε να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στην επιτάχυνση της μετάβασης της ηλεκτροκίνησης στον κλάδο εξαρτημάτων αυτοκινήτων και να συμβάλουν στην ποιοτική ανάπτυξη της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Προηγούμενο άρθροEuro NCAP: Σύστημα Αξιολόγησης Ασφάλειας Φορτηγών
Επόμενο άρθροFord E-SELF: τεχνολογία AI στην ευρωπαϊκή παραγωγή