Η ομάδα Formula E της Mercedes EQ και η ON Semiconductor θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη καινοτομιών στους ηλεκτρικούς κινητήρες ώστε να επιτύχουν απόδοση και αποδοτικότητα.

Η σχέση θα βασιστεί στην υπάρχουσα συνεργασία μεταξύ της ON Semiconductor και της Mercedes-AMG Petronas Motorsport στη Formula 1 όπου η τεχνολογία της εταιρείας χρησιμοποιείται ήδη στο πακέτο ανάκτησης ενέργειας που ελέγχει την ανάφλεξη και την έγχυση στο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Formula 1.

“Η ON Semiconductor κατέχει ηγετική θέση στην αγορά καινοτόμων λύσεων διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων. Οι κινητήρες Formula 1 και Formula E δεν διαθέτουν απλώς αυξημένο αριθμό ημιαγωγών ισχύος, αυτοί οι ημιαγωγοί πρέπει να πληρούν εξαιρετικά απαιτητικά πρότυπα απόδοσης και αποτελεσματικότητας, καθώς και αντοχής στο σκληρότερο περιβάλλον αυτοκινήτων”, δήλωσε ο David Somo, Senior Vice President Εταιρικής Στρατηγικής, Μάρκετινγκ και Τεχνολογίας Λύσεων στην ON Semiconductor. “Αυτή η συνεργασία παρουσιάζει το πλήρες φάσμα ισχύος ημιαγωγών και μονάδων για την υποστήριξη της συνεχούς επιτυχίας της Mercedes-AMG Petronas Motorsport, ως μέρος ενός απαιτητικού και δυναμικού αθλητισμού”.

Η Mercedes EQ Formula E Team θα συνεργαστεί με την ON Semiconductor για την ανάπτυξη καινοτομίας ηλεκτρικής ενέργειας επόμενης γενιάς για πρωτοποριακή απόδοση και αποδοτικότητα. “Τα αυτοκίνητα της Formula E αντιμετωπίζουν μαζική μεταφορά ισχύος κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους, οπότε δεν πρόκειται για ένα απλό ηλεκτρικό πρόβλημα”, δήλωσε ο Dave Priscak, Αντιπρόεδρος της Global Solutions Engineering της ON Semiconductor. “Η ολοκληρωμένη εμπειρία μας, η οποία καλύπτει τόσο τη μηχανική όσο και την ηλεκτροτεχνία, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στην καινοτομία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων επόμενης γενιάς. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη δουλειά μας με τη Mercedes για να επωφεληθούμε περαιτέρω από αυτήν την τεχνογνωσία στην ανάπτυξη της τεχνολογικής εξέλιξης των συσκευών ισχύος και της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων “.

Η ON Semiconductor μπορεί να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων, συμπεριλαμβανομένων των διπολικών τρανζίστορ με μονωμένες πύλες (IGBT), των οδηγών πύλης υψηλής τάσης και των εξελίξεων WBG στην τεχνολογία SiB και Galnitum Nitride (GaN) που ενδείκνυνται για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα επόμενης γενιάς. Αυτές και άλλες τεχνολογίες παρέχουν μεγαλύτερη απόσταση οδήγησης μεταξύ των φορτίσεων, ταχύτερους χρόνους φόρτισης της μπαταρίας και καλύτερη θερμική διαχείριση. Όσο πιο αποδοτική είναι η συσκευή ημιαγωγών, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται σε σπατάλη θερμότητας, με αποτέλεσμα καλύτερη απόσταση σε μίλια ή μίλια ανά watt ενέργειας.

Η Mercedes θα ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στη μακρά και επιτυχημένη ιστορία της, καθώς η σεζόν 6 του πρωταθλήματος ABB FIA Formula E είναι σε εξέλιξη. Δύο εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη νέα ομάδα Mercedes EQ Formula E θα ενταχθούν στη σεζόν 2019/20.

Προηγούμενο άρθροΗ Audi ανακοινώνει τις τιμές των νέων Q3 και A1
Επόμενο άρθροΗλεκτρικά Αυτοκίνητα και επίδραση στην Απασχόληση