Η Hyundai Motor Group και η Canoo θα αναπτύξουν από κοινού μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα για μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα.

  • Οι εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού μια ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα βασισμένη στο πλήρως κλιμακούμενο, αποκλειστικό σχέδιο πλατφόρμας για τα μελλοντικά Hyundai και Kia EV και PBV
  • Η Hyundai Motor Group αναμένει ότι η νέα πλατφόρμα, με την αρχιτεκτονική της Canoo, θα επιτρέψει μια απλοποιημένη και τυποποιημένη διαδικασία ανάπτυξης, μειώνοντας την τιμή του οχήματος
  • Η Hyundai Motor Group διπλασιάζει την πρόσφατη δέσμευσή της για επένδυση 87 δισ. δολαρίων ΗΠΑ στα επόμενα πέντε χρόνια για μελλοντική ανάπτυξη, καθώς και το σχέδιό της για ανάπτυξη PBV

Συγκεκριμένα, η Hyundai Motor Group και η Canoo ανακοίνωσαν πως συμφώνησαν για την ανάπτυξη από κοινού μιας πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων (EV) βασισμένη στο αποκλειστικό σχέδιο skateboard της Canoo για τα μελλοντικά μοντέλα Hyundai και Kia.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Canoo θα παρέχει μηχανολογικές υπηρεσίες για την ανάπτυξη μιας πλήρως κλιμακούμενης, αμιγώς ηλεκτροκίνητης πλατφόρμας για τις προδιαγραφές της Hyundai και της Kia. Η Hyundai Motor Group αναμένει ότι η πλατφόρμα θα διευκολύνει τη δέσμευσή της για παροχή ανταγωνιστικών από πλευράς κόστους ηλεκτροκίνητων οχημάτων – από EV μικρού μεγέθους έως PBV – που θα ανταποκρίνονται στις διάφορες ανάγκες των πελατών.

Η Canoo, μια εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες, που δημιουργεί EV μόνο μέσω συνδρομής, προσφέρει μια πλατφόρμα skateboard που φιλοξενεί τα κρισιμότερα στοιχεία του οχήματος με ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργική ενσωμάτωση, γεγονός που σημαίνει πως όλα τα εξαρτήματα εκτελούν όσο το δυνατόν περισσότερες λειτουργίες. Αυτό το κατόρθωμα της μηχανικής μειώνει το μέγεθος της πλατφόρμας, το βάρος και τον συνολικό αριθμό παρελκομένων και τελικά προσφέρει μεγαλύτερο χώρο καμπίνας και προσιτότερη τιμή EV. Επιπλέον, η πλατφόρμα της Canoo αποτελεί μια αυτόνομη μονάδα που μπορεί να συνδυαστεί με οποιονδήποτε σχεδιασμό καμπίνας.

Η Hyundai Motor Group αναμένει πως μια προσαρμόσιμη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα με την κλιμακούμενη αρχιτεκτονική της Canoo θα επιτρέψει μια απλοποιημένη και τυποποιημένη διαδικασία ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων Hyundai και Kia, που θα συμβάλει στη μείωση του κόστους, που μπορεί να μεταφερθεί στους καταναλωτές. Η Hyundai Motor Group πρόκειται επίσης να μειώσει την πολυπλοκότητα της γραμμής συναρμολόγησης EV, επιτρέποντας την ταχεία ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των πελατών.

Με τη συνεργασία αυτή, η Hyundai Motor Group διπλασιάζει την πρόσφατη δέσμευσή της για επένδυση 87 δισ. δολαρίων ΗΠΑ μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια για την προώθηση της μελλοντικής ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η Hyundai σκοπεύει να επενδύσει 52 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε μελλοντικές τεχνολογίες μέχρι το 2025, ενώ η Kia θα επενδύσει 25 δισ. δολάρια ΗΠΑ στην ηλεκτροκίνηση και τις μελλοντικές τεχνολογίες κινητικότητας, με στόχο το 25% των συνολικών πωλήσεών της μέχρι το 2025 να αποτελείται από φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.

Η Hyundai και η Kia ανακοίνωσαν πρόσφατα σχέδια για την ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτρικών PBV. Η Hyundai παρουσίασε το πρώτο της σχέδιο PBV ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της για την έξυπνη κινητικότητα στην CES 2020 τον Ιανουάριο. Κατά την CEO Investor Day στις 14 Ιανουαρίου, η Kia ανακοίνωσε το σχέδιό της για ανάπτυξη PBV για τις ανάγκες εταιρειών υπηρεσιών διαμοιρασμού και logistics.

“Εντυπωσιασθήκαμε από την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα με την οποία η Canoo ανέπτυξε την καινοτόμο της αρχιτεκτονική EV, αποδεικνύοντας πως αποτελεί τον τέλειο συνεργάτη μηχανολογικών θεμάτων για εμάς, καθώς μετασχηματιζόμαστε σε πρωτοπόρο του κλάδου κινητικότητας”, δήλωσε ο Albert Biermann, Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης του Hyundai Motor Group. “Θα συνεργαστούμε με τους μηχανικούς της Canoo για να αναπτύξουμε μια οικονομικά προσιτή πλατφόρμα Hyundai που θα είναι αυτόνομη, έτοιμη για χρήση και κατάλληλη για μαζική εφαρμογή”.

“Έχουμε δραστηριοποιηθεί επιμελώς για να αναπτύξουμε ένα τολμηρό νέο ηλεκτρικό όχημα και η συνεργασία με έναν παγκόσμιο ηγέτη όπως η Hyundai, προσδίδει κύρος στη νέα μας εταιρεία”, δήλωσε ο Ulrich Kranz, Επικεφαλής της Canoo. “Αποτελεί πραγματική τιμή για εμάς να βοηθήσουμε τη Hyundai να διερευνήσει προοπτικές αρχιτεκτονικής EV για τα μελλοντικά μοντέλα τους”.

Η Canoo αποκάλυψε το πρώτο ηλεκτρικό συνδρομητικό όχημα στις 24 Σεπτεμβρίου 2019, μόλις 19 μήνες μετά την ίδρυση της εταιρείας τον Δεκέμβριο του 2017. Η αποκλειστική αρχιτεκτονική πλατφόρμα της Canoo, η οποία ενσωματώνει τις μπαταρίες και τον ηλεκτρικό κινητήρα, της έδωσε τη δυνατότητα να επανασχεδιάσει το EV με τρόπο που προκαλεί το παραδοσιακό σχήμα και τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου.

Η Canoo έφτασε στη φάση δοκιμών Beta εντός 19 μηνών από την έναρξή της και η εταιρεία άνοιξε πρόσφατα λίστα αναμονής για το πρώτο της όχημα. Πρόκειται για σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία και την αποκορύφωση των προσπαθειών 300+ εμπειρογνωμόνων που εργάζονται για την εφαρμογή των αρχιτεκτονικών συστημάτων της Canoo. Το πρώτο όχημα της Canoo θα κυκλοφορήσει το 2021 και έχει σχεδιαστεί για έναν κόσμο στον οποίο οι μεταφορές γίνονται όλο και πιο ηλεκτρικές, διαμοιρασμένες και αυτόνομες.

Ποια είναι η Canoo

Η Canoo είναι μια εταιρεία με έδρα το Λος Άντζελες που δημιουργεί και προσφέρει μοναδικά συνδρομητικά ηλεκτρικά οχήματα (EV). Ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο που εστιάζει στη μείωση του κόστους παραγωγής και υποδομών για να καταστήσει τα EV πιο προσιτά στους πελάτες. Ένας τολμηρός σχεδιασμός που αξιοποιεί την τεχνολογία για να προσδώσει ευρύτερο χώρο στα EV, ικανοποιώντας τις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών. Ένα συνδρομητικό μοντέλο που θέτει τέλος στην ιδιοκτησία, παρέχοντας μια ανέμελη εμπειρία αυτοκινήτου στις σύγχρονες πόλεις.

Ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2017 από μια ομάδα έμπειρων μηχανικών και στελεχών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έκτοτε, η ομάδα της Canoo συμπεριέλαβε διάφορους εμπειρογνώμονες από επιτυχημένες εταιρείες τεχνολογίας και αυτοκινήτων. Σήμερα, η Canoo απασχολεί πάνω από 300 εργαζόμενους – καλύπτοντας ολόκληρη την αλυσίδα αξίας.

 

 

Προηγούμενο άρθροNissan: Προβλέπει μειωμένα κέρδη – αξιώνει από τον C. Ghosn 10 δισ. γιεν
Επόμενο άρθροΗ Honda αποκάλυψε το ανανεωμένο 2020 Civic