Daimler AG and BMW Group start long-term cooperation for automated driving.

Το BMW Group και η Daimler AG επικύρωσαν τη νέα μακροπρόθεσμη συνεργασία τους για την αυτόνομη οδήγηση για την ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς . 

  • Αρχικός στόχος της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη τεχνολογιών για συστήματα υποστήριξης οδηγού, αυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και αυτοματοποιημένο χώρο στάθμευσης (όλα μέχρι το Επίπεδο 4).
  • Το λανσάρισμα στην αγορά σε οχήματα σειράς προγραμματίστηκε για το 2024.
  • Οι εταίροι θα εφαρμόσουν ανεξάρτητα τις τεχνολογίες στα αντίστοιχα οχήματα τους.
  • Η συνεργασία περιλαμβάνει περισσότερους από 1.200 ειδικούς ανάπτυξης στο Unterschleissheim και το Sindelfingen.

Το BMW Group και η Daimler AG ξεκίνησαν τη συνεργασία τους για αυτόνομη οδήγηση, αφού οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών υπέγραψαν στις 4 Ιουλίου συμφωνία για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική συνεργασία, η οποία θα επικεντρωθεί στην από κοινού ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς για συστήματα υποστήριξης οδηγών, αυτοκινητόδρομους και αυτοματοποιημένο χώρο στάθμευσης, όλα στο επίπεδο αυτονομίας (SAE) 4.

Επιπλέον, προγραμματίζονται περαιτέρω συνομιλίες για την επέκταση της συνεργασίας σε υψηλότερα επίπεδα αυτοματοποίησης στις αστικές περιοχές και στα κέντρα των πόλεων. Αυτό υπογραμμίζει τη μακροπρόθεσμη και μόνιμη φύση της κοινής πρωτοβουλίας, η οποία θα επεκταθεί και θα περιλαμβάνει μια επεκτάσιμη πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης. Η μη αποκλειστική συνεργασία είναι επίσης ανοικτή σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και τεχνολογικούς εταίρους, με τα αποτελέσματα να παρέχονται κατόπιν αδείας.

Βασικός στόχος της συνεργασίας είναι η ταχεία έναρξη της τεχνολογίας, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα συστήματα επιβατικών αυτοκινήτων για τους ιδιώτες πελάτες από το 2024. Οι δύο εταιρείες θα εφαρμόσουν τις τεχνολογίες στα αντίστοιχα προϊόντα σειράς ανεξάρτητα. Η συνεργασία θα έχει πάνω από 1.200 ειδικούς που θα εργάζονται μαζί, συχνά σε μικτές ομάδες. Θα βρίσκονται σε τοποθεσίες όπως το BMW Group Autonomous Driving Campus στο Unterschleissheim, κοντά στο Μόναχο, το Mercedes-Benz Technology Centre (MTC) στο Sindelfingen και το Daimler Testing and Technology Centre στο Immendingen. Οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη μιας κλιμακούμενης αρχιτεκτονικής για συστήματα υποστήριξης οδηγών, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων, καθώς και ενός κοινού data centre για την αποθήκευση, τη διαχείριση και την επεξεργασία δεδομένων και την ανάπτυξη λειτουργιών και λογισμικού.

Προηγούμενο άρθροMine Mobility SPA1: το πρώτο ταϊλανδέζικο EV
Επόμενο άρθροH Jeep θριαμβεύει στα OFF ROAD Magazine Awards