Με στόχο την ομαλή ενσωμάτωση των κοινοχρήστων πατινιών στις πόλεις της Ελλάδας, στο πλαίσιο της βελτίωσης του αστικού περιβάλλοντος, μέσω της προώθησης της ηλεκτροκίνησης και της βιώσιμης κινητικότητας, πραγματοποιήθηκε σήμερα (27 Σεπτεμβρίου) συνάντηση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Συγκεκριμένα, ο ΓΓ Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, του ΥΠΕΝ, Ευθύμιος Μπακογιάννης, συναντήθηκε με τον διευθυντή Κυβερνητικών Σχέσεων της Lime για την Ιταλία και την Ελλάδα, Alessio Raccagna, και τον καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας ΕΜΠ, Θάνο Βλαστό.

Στη συνάντηση παρέστησαν επίσης η σύμβουλος επικοινωνίας της Lime για την Ελλάδα και εξειδικευμένοι συνεργάτες του Υπουργείου.

Στη συνάντηση συζητήθηκε η νέα αυτή μορφή μετακίνησης ως μέσου για τη μείωση της ρύπανσης, του αστικού θορύβου και βελτίωσης της υγείας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Βασικό ζητούμενο είναι η ενσωμάτωση των πατινιών στο δημόσιο χώρο με τρόπο τέτοιο, ώστε να υποκαθιστούν μέρος της κυκλοφορίας με συμβατικά Ι.Χ. και μοτοσυκλέτες, ενώ παράλληλα δεν θα θίγουν τις ευάλωτες ομάδες χρηστών του χώρου (πεζοί, ΑΜΕΑ, ηλικιωμένοι, παιδιά κ.α.).

Οι εκπρόσωποι της Lime συμφώνησαν να παραχωρήσουν αναλυτικά τα στοιχεία χρήσης των οχημάτων τους, τις δημοφιλείς διαδρομές και τις δημοφιλείς αφετηρίες και προορισμούς, ώστε να εξαχθούν κρίσιμα συμπεράσματα για το ρόλο τους στις καθημερινές μετακινήσεις στις πόλεις που δραστηριοποιούνται.

Ο Γ.Γ. κ. Μπακογιάννης μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης δήλωσε: “Το 25% της αέριας ρύπανσης στις πόλεις μας προέρχεται από τις μεταφορές. Το αστικό περιβάλλον δέχεται διαρκείς πιέσεις σε επίπεδο χώρου, έχουμε δηλαδή κορεσμό από τα οχήματα, ενώ παράλληλα έχουμε υποβάθμιση της δημόσιας υγείας και της ποιότητας ζωής, λόγω των παραδοσιακών μας μετακινήσεων και της εξάρτησης από το αυτοκίνητο. Στόχος του ΥΠΕΝ είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής και η αναβάθμιση του χώρου ως τόπου κοινωνικού, δυναμικού και ζωντανού”.

“Τα ηλεκτρικά πατίνια ήρθαν αιφνιδιαστικά στις κορεσμένες κυκλοφοριακά πόλεις του κόσμου για να αποτελέσουν μία βιώσιμη εναλλακτική σε μικρού μήκους διαδρομές, ένα ήπιο μέσο μετακίνησης που δε ρυπαίνει και δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο. Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να εξετάσω τον τρόπο εισαγωγής τους στις πόλεις και ειδικότερα στο δημόσιο χώρο και να δημιουργήσουμε μαζί με όλους τους συναρμόδιους φορείς τις συνθήκες εκείνες που θα αναβαθμίσουν τις πόλεις μας, ώστε να σταθούν αντάξια στο ύψος των ευρωπαϊκών πράσινων και βιώσιμων πόλεων”.

Προηγούμενο άρθροΤα νέα Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback
Επόμενο άρθροCar Connectivity Award 2019 στην εμπρόσθια κάμερα της Opel