Η Συμμαχία Element-Arval εδράζεται στην Arval, που έχει το κέντρο βάρους της στην Ευρώπη και στην Element, της οποίας η κύρια σκηνή είναι η Βόρεια Αμερική. Ορισμένες συνεργασίες ωστόσο, επεκτείνουν την προσέγγιση της συμμαχίας στη Νότια Αμερική, τη Νότια Αφρική και την περιοχή Ασίας / Ειρηνικού. Συνολικά, περιλαμβάνει περισσότερα από 3 εκατομμύρια οχήματα σε πάνω από 50 χώρες.

Μέλη και γεωγραφική κάλυψη

  • Η Arval, όπως είναι γνωστό, είναι η θυγατρική εταιρεία leasing και διαχείρισης στόλου του γαλλικού διεθνούς τραπεζικού ομίλου BNP Paribas. Παρέχει τις υπηρεσίες της σε 21 ευρωπαϊκές αγορές, συν το Μαρόκο, τη Ρωσία και την Τουρκία, την Ινδία και την Κίνα και τρεις λατινοαμερικανικές αγορές (Βραζιλία, Χιλή και Περού).
  • Η Element είναι μια εταιρεία διαχείρισης στόλου που λειτουργεί στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς και Μεξικό) και στην Αυστραλασία (Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία).
  • Η Avis Fleet είναι η θυγατρική εταιρεία διαχείρισης στόλου της παγκόσμιας εταιρείας ενοικίασης Avis. Η συμμαχία συνεργάζεται με την Avis Fleet στη Νότια Αφρική, τις γειτονικές χώρες (Λεσόθο, Μοζαμβίκη, Ναμίμπια, Σουαζιλάνδη) και χώρες που βρίσκονται πιο μακριά (Τανζανία, Ζάμπια, Γκάνα).
  • Η MareAuto, τμήμα της Maresa Corporation που λειτουργεί τώρα ως franchise της Avis Rent A Car, είναι μια μεγάλη εταιρεία ενοικίασης και leasing τόσο στην Κολομβία όσο και στον Ισημερινό.
  • Η RDA είναι εταιρεία leasing και διαχείρισης στόλου με παρουσία στην Αργεντινή και την Ουρουγουάη.
  • Η Sumitomo Mitsui Auto Service παρέχει υπηρεσίες leasing και διαχείρισης στόλου στην Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη.
  • Η Fleet Partner είναι εταιρεία leasing που λειτουργεί στη σερβική αγορά.
  • H Johnson & Perrott Motor Group είναι ένας από τους κορυφαίους λιανοπωλητές αυτοκινήτων της Ιρλανδίας. Ο Όμιλος δραστηριοποιείται στη μίσθωση οχημάτων, τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και τη διαχείριση στόλου.

Διαδικασία πελατών

  • Οι εταίροι της Συμμαχίας Element-Arval υποστηρίζουν τους πελάτες τους στον μετασχηματισμό τους προς έναν πραγματικά παγκοσμιοποιημένο στόλο. Δεν γίνονται ξαφνικά παγκόσμιοι πελάτες.
  • Όλα τα μέλη της Συμμαχίας προσυπογράφουν μια κοινή πρόταση αξίας, δομημένη σε διάφορους βασικούς τομείς, που περιλαμβάνουν ένα ενιαίο σημείο επαφής για όλα τα κράτη μέλη, παγκόσμια εργαλεία αναφοράς που συγκεντρώνουν όλα τα στοιχεία του στόλου, ειδική συμβουλευτική υποστήριξη σε παγκόσμια κλίμακα – που συνδυάζει περιφερειακή και τοπική εμπειρία.
  • Δεδομένου ότι ο στόχος είναι η εξυπηρέτηση των πελατών όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά και απρόσκοπτα, μια ενιαία κεντρική ομάδα, με πλήρη εντολή να ενεργεί εξ ονόματος των μελών της Συμμαχίας, καθοδηγεί τη στρατηγική για τους πελάτες.

Το προφίλ των πελατών

Τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των εταιρειών που εξετάζουν μια πραγματικά παγκόσμια προσέγγιση από πλευράς στόλου έχει αυξηθεί σημαντικά. Η Συμμαχία Element-Arval αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με πολλές πολυεθνικές επιχειρήσεις, σε πολλές περιοχές.

USP

Η παγκόσμια πρόταση αξίας αντικατοπτρίζει το USP[1] της Συμμαχίας:

  • Ένα σημείο επαφής
  • Παγκόσμιες δυνατότητες παροχής συμβουλών διαθέσιμες σε όλες τις περιοχές
  • Παγκόσμια εργαλεία αναφοράς που συλλέγουν δεδομένα και πληροφορίες για τον στόλο σε όλο τον κόσμο
  • Ένα μοναδικό πλαίσιο σύμβασης, που καλύπτει όλα τα μέλη της Συμμαχίας Element-Arval
  • Προσυμφωνημένες μεμονωμένες συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών, βιώσιμες για όλες τις χώρες όπου εφαρμόζονται
  • Ειδικά και δομημένα σχέδια υλοποίησης, τα οποία διαχειρίζονται και συντονίζονται κεντρικά

Στρατηγική

Η Συμμαχία αυτή σημειώνει ανάπτυξη κατά 30% τα τελευταία δύο χρόνια. Ενώ η ανάπτυξη αυτή εμφανίζεται λιγότερο στην περιοχή Ασίας / Ειρηνικού, η Συμμαχία Element-Arval προσβλέπει στις εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ και την περιοχή ΕΜΕΑ ως πηγές συνεχούς ανάπτυξης.

[1] Το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Προηγούμενο άρθροDrive On, για τους πελάτες Οδικής Βοήθειας Interamerican
Επόμενο άρθροΈναρξη παραγωγής του Volkswagen e-Crafter για την ελληνική αγορά