Από αριστερά: Mathias Miedreich, CEO της Umicore, Thomas Schmall, Μέλος ΔΣ του Volkswagen Group για την Τεχνολογία και CEO του Volkswagen Group Components, Frank Blome (Volkswagen), Jörg Teichmann (Volkswagen) και Ralph Kiessling (Umicore)

Το Volkswagen Group προχώρησε σε τρεις ακόμη στρατηγικές συνεργασίες, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του σε σχέση με τις μπαταρίες.

Οι νέοι συνεργάτες είναι ο κορυφαίος όμιλος τεχνολογίας υλικών Umicore, η ειδική στις μπαταρίες 24M Technologies και η εταιρεία καθαρής τεχνολογίας Vulcan Energy Resources Ltd. Αν και αυτές οι τρεις συνεργασίες είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους, μοιράζονται έναν κοινό στόχο: Την εκβιομηχάνιση της τεχνολογίας μπαταριών και την παραγωγή σε όγκο ακόμη πιο βιώσιμων, μπαταριών αιχμής. Το Volkswagen Group εφαρμόζει με συνέπεια τον τεχνολογικό του οδικό χάρτη για την ίδια ανάπτυξη και παραγωγή κυψελών μπαταριών, όπως παρουσιάστηκε στην Power Day. Μόνο στην Ευρώπη, ο Όμιλος σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι gigafactories έως το 2030.

Κοινοπραξία με την Umicore

Η Volkswagen AG και η Umicore, ηγέτης στα υλικά καθαρής κινητικότητας, σχεδιάζουν να ιδρύσουν μια κοινοπραξία με σκοπό να προμηθεύουν τα ευρωπαϊκά εργοστάσια κυψελών της Volkswagen AG με υλικά καθόδου. Για τη Volkswagen AG, αυτό είναι το επόμενο λογικό βήμα προς την κάθετη ολοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας, έχοντας ήδη αποφασίσει να δημιουργήσει μεγάλης κλίμακας, ίδια παραγωγή ενιαίων κυψελών.

Πρόθεση είναι η σταδιακή αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της κοινοπραξίας, ξεκινώντας το 2025 με αρχική παραγωγή 20 GWh για το gigafactory της Volkswagen στο Salzgitter της Γερμανίας. Απώτερος στόχος είναι να επιτευχθεί ετήσια παραγωγική δυναμικότητα έως και 160 GWh μέχρι το τέλος της δεκαετίας, δηλαδή ετήσια παραγωγική ικανότητα για την τροφοδοσία περίπου 2,2 εκατομμυρίων BEV.

Βασικός πυλώνας είναι η δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης εταιρικής σχέσης που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κατανομή των επενδύσεων και την ύπαρξη ενός πλαισίου για την ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς. Επιπλέον, η κοινοπραξία στοχεύει στην από κοινού δημιουργία ικανότητας παραγωγής υλικών πρόδρομων συστημάτων και καθόδων στην Ευρώπη και στη εξασφάλιση βιώσιμης προμήθειας πρώτων υλών που προέρχονται από υπεύθυνη πηγή σε ανταγωνιστικές τιμές. Προβλέπεται, επίσης, στενή συνεργασία για την προώθηση των δραστηριοτήτων βελτιστοποίησης του κόστους και την αύξηση της αποτελεσματικότητας στις διαδικασίες παραγωγής.

Επένδυση στην 24M Technologies, Inc.

Προκειμένου να αναπτύξει τεχνολογία παραγωγής αιχμής για τα εργοστάσια κυψελών της, η Volkswagen AG επενδύει στην start-up μπαταριών 24M με έδρα το Κέιμπριτζ, μια spin-off από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (MIT). Στόχος είναι η βιομηχανοποίηση της τεχνολογίας 24M, μιας ημι-ξηράς διαδικασίας που αποτελεί βελτίωση σε σχέση με τη διαδικασία ξηράς επίστρωσης, στον τομέα των μπαταριών αυτοκινήτου.

Στόχος είναι η σημαντική βελτιστοποίηση κόστους στη μελλοντική παραγωγή μπαταριών, μειώνοντας τη χρήση υλικών και εξαλείφοντας πολλά στάδια της συμβατικής διαδικασίας παραγωγής. Για το σκοπό αυτό, μια νέα θυγατρική που ανήκει στη Volkswagen θα αναπτύξει περαιτέρω και θα αναβαθμίσει την τεχνολογία για εφαρμογές αυτοκινήτων που βασίζονται σε 24 εκατομμύρια IP. xxx hot movies

Μακροπρόθεσμη συμφωνία με την Vulcan Energy Resources Ltd

Η Volkswagen AG και η Vulcan Energy Resources Ltd υπέγραψαν συμφωνία σχετικά με την προμήθεια λιθίου ουδέτερου άνθρακα από την κοιλάδα του Άνω Ρήνου στη Γερμανία. Η δεσμευτική σύμβαση επικεντρώνεται στην παροχή υδροξειδίου του λιθίου για μια περίοδο πέντε ετών, αρχής γενομένης από το 2026. Το προϊόν θα συμβάλει στην εξασφάλιση της ζήτησης της Volkswagen για μελλοντική ίδια παραγωγή κυψελών στη Γερμανία και γενικότερα στην Ευρώπη. Περαιτέρω πτυχές μιας πιθανής στρατηγικής εταιρικής σχέσης βρίσκονται υπό διαπραγμάτευση.

Η Vulcan αναπτύσσει επί του παρόντος ένα έργο για την παραγωγή λιθίου χωρίς άνθρακα στην κοιλάδα του Άνω Ρήνου χρησιμοποιώντας μια τοπική και πλούσια σε λίθιο γεωθερμική άλμη. Το έργο Zero Carbon Lithium στοχεύει στη δημιουργία μιας βιώσιμης και περιφερειακής πηγής λιθίου από το μεγαλύτερο κοίτασμα της Ευρώπης. Η διαδικασία παραγωγής δεν απαιτεί ορυκτά καύσιμα ή δεξαμενές εξάτμισης.

Προηγούμενο άρθροHey Opel: πλήρης συνδεσιμότητα με διαισθητική λειτουργία
Επόμενο άρθροOpel Vivaro-e HYDROGEN: μέλλον βασισμένο στο υδρογόνο