Το Renault Clio, έγινε συνώνυμο της προσαρμοστικότητας από την πρώτη γενιά των αυτοκινήτων, αποδεικνύοντας πως είναι εξίσου εύκολο στην οδήγηση, τόσο σε αστικές, όσο και σε αγροτικές συνθήκες. Το νέο Clio δεν το διαψεύδει, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και ευελιξία με την προσθήκη της νέας σύνθετης πλατφόρμας CMF-B που αναπτύχθηκε από την Alliance και ενός νέου ειδικά σχεδιασμένου πλαισίου. Ο στόχος ήταν να καταστεί όσο το δυνατόν πιο άνετο, τόσο για τους οδηγούς, όσο και για τους επιβάτες, διατηρώντας παράλληλα δυναμισμό και σταθερότητα.
Εξελίξεις για πιο ευχάριστη οδήγηση
Δεν παραβλέφθηκε καμία λεπτομέρεια για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας. Ξεκινώντας από το σύστημα διεύθυνσης, η σχέση μετάδοσης από 15,2 σε 14,4 καθιστά την οδήγηση ευκολότερη στον έλεγχο και πιο ευαίσθητη σε ανταπόκριση. Παρέχει επίσης πιο αξιόπιστη ανατροφοδότηση στον οδηγό. Σε συνδυασμό με αυξημένη αξονική ακαμψία μπροστά, η διατήρηση της πορείας του οχήματος είναι πιο ακριβής. Επιπλέον, η μείωση της ακτίνας στροφής από 10,8 στα 10,5 μέτρα βελτιώνει την ικανότητα ελιγμών στην πόλη.
Η συνολική ισορροπία πλαισίου και η κατεύθυνση του οπίσθιου άξονα βελτιώθηκαν από την προηγούμενη γενιά, για μεγαλύτερη σταθερότητα σε καμπύλες με μεγάλη ταχύτητα και μείωση στη μεταφορά μάζας. Όλα αυτά σημαίνουν ότι το νέο Clio διαθέτει απόκριση και είναι αξιόπιστο. Ταυτοχρόνως, η βελτιστοποιημένη διαδρομή αναρτήσεων σημαίνει λιγότερη αναπήδηση για τους επιβάτες. Η διαδρομή πεντάλ-φρένου μίκρυνε για βελτιωμένη απόκριση του οχήματος.
Βελτιστοποιημένη απόδοση και άνεση με την σύνθετη πλατφόρμα CMF-B
Η νέα σύνθετη πλατφόρμα CMF-B συμβάλλει επίσης στη βελτίωση της απόδοσης του νέου Clio. Η αεροδυναμική κάτω πλευρά συνδυαζόμενη με τις σχεδιαστικές γραμμές δημιουργεί ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό προφίλ που μειώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας (αντίστασης αέρα) (SCx) στο 0.640, την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία. Τα βελτιστοποιημένα εμπρόσθια έδρανα και η αναβαθμισμένη τεχνολογία εδράνων στο πίσω μέρος και στα ελαστικά έχουν επίσης καταστήσει δυνατή τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.
Η ακουστική μελετήθηκε ειδικά για τη μείωση του δυσάρεστου θορύβου. Η όλη δομή του οχήματος επανασχεδιάστηκε με νέα υλικά για καλύτερη μόνωση και ηχομόνωση και ορισμένα τμήματα ενισχύθηκαν. Τα συστήματα μετάδοσης κίνησης σχεδιάστηκαν για την εξομάλυνση ανώμαλων οδικών συνθηκών και για τη μείωση του θορύβου στο χώρο των επιβατών. Το παρμπρίζ έχει υποστεί ειδική επεξεργασία για τη μείωση του θορύβου αέρα και κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις του οχήματος διαθέτουν ηχομονωτική μεμβράνη στο παρμπρίζ. Οι πόρτες και τα παράθυρα του νέου Clio είναι εξοπλισμένα με σύστημα διπλής σφράγισης για περαιτέρω μείωση του αεροδυναμικού θορύβου. Όλα αυτά τα μέτρα σημαίνουν ότι τα επίπεδα θορύβου στο θάλαμο επιβατών του έχουν μειωθεί κατά 2dB, σε ταχύτητες μέχρι 130χλμ.
Το νέο Renault Clio έχει βαθμολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας Euro NCAP.