This is a street in the City of London financial district with modern architecture

Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης του Λονδίνου ψήφισε ώστε να το Square Mile να γίνει η πρώτη περιοχή στο Ηνωμένο Βασίλειο με όριο ταχύτητας 15mph (24,14 χλμ/ώρα), κατόπιν εγκρίσεως της Κυβέρνησης.

Η απόφαση ελήφθη κατόπιν δημόσιας διαβούλευσης σε 54 προτάσεις που παρουσιάσθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο πέρυσι, οι οποίες θέτουν ένα 25ετές πλαίσιο στην πρώτη μακροπρόθεσμη στρατηγική μεταφορών.

Τα σχέδια, όπως αναφέρει το άρθρο του Fleetnews.uk, έχουν αναπτυχθεί για να υποστηρίξουν τις μεταβαλλόμενες συνήθειες εργασίας, διαβίωσης και μετακίνησης σε ολόκληρο το Λονδίνο.

Η νέα στρατηγική θα δώσει προτεραιότητα στις ανάγκες των πεζών, όταν πραγματοποιηθούν αλλαγές στους δρόμους και θα χρησιμοποιήσει κατά τον αποτελεσματικότερο τρόπο τον χώρο, προσπαθώντας να μειώσει την κυκλοφορία κατά 25% έως το 2030 και κατά 50% μέχρι το 2044.

Η έρευνα του Δημοτικού Συμβουλίου αποκαλύπτει πως το 90% όλων των μετακινήσεων στους δρόμους της πόλης πραγματοποιούνται εν μέρει ή εξ ολοκλήρου πεζή.

Τα δεδομένα δείχνουν επίσης πως η ποδηλασία αυξήθηκε κατά 292% από το 1999, ενώ ο αριθμός των οχημάτων που χρησιμοποιούν τους δρόμους του Square Mile έχει μειωθεί κατά το ήμισυ τα τελευταία 20 χρόνια.

Με τη στρατηγική αυτή, η δημοτική αρχή θα ενισχύσει την προσφορά της για ποδηλασία, θα δρομολογήσει ένα νέο δίκτυο ποδηλατόδρομων και θα βελτιώσει την ποιότητα και την προσβασιμότητα των εγκαταστάσεων ενοικίασης ποδηλάτων.

Δύο εταιρείες, η Freebike (ηλεκτρικά ποδήλατα) και η Beryl, θα ξεκινήσουν μια δοκιμή έξι μηνών για την ενοικίαση ποδηλάτων ελεύθερης παραλαβής-παράδοσης στο Square Mile.

Η νέα στρατηγική μετακινήσεων θα βελτιώσει επίσης την ποιότητα της ατμόσφαιρας, προτείνοντας την πρώτη ζώνη μηδενικών εκπομπών μεγάλης κλίμακας του Ηνωμένου Βασιλείου για το κεντρικό Λονδίνο, μετά τη θέσπιση τοπικών ζωνών μηδενικών εκπομπών για το Κέντρο της πόλης του Λονδίνου, το Barbican και την Golden Lane.

O Alastair Moss, πρόεδρος της επιτροπής σχεδιασμού και μεταφορών του Δημοτικού Συμβουλίου του Λονδίνου, δήλωσε: “Αυτά τα ριζοσπαστικά σχέδια θα εξασφαλίσουν τη συνεχή επιτυχία όχι μόνο του Κεντρικού, αλλά του ευρύτερου Λονδίνου και του Ηνωμένου Βασιλείου, ως κορυφαίου παγκόσμιου επιχειρηματικού και πολιτιστικού προορισμού”.

Ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα για την πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών θα ξεκινήσει αργότερα το 2019, με το όριο ταχύτητας των 15 μιλίων / ώρα να εφαρμόζεται από το 2021/22, κατόπιν εγκρίσεως του Τμήματος Μεταφορών.

Έχουν ήδη αρχίσει βραχυπρόθεσμα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της δοκιμής του προγράμματος Lunchtime Streets, το οποίο χρησιμοποιεί χρονομετρημένους και προσωρινούς αποκλεισμούς δρόμων για να καταστούν πιο ελκυστικοί οι χώροι για περπάτημα, ποδήλατο και διασκέδαση.

Τον Μάρτιο του 2019, ενώ οι προγραμματισμένες εργασίες εξελίσσονταν, η οδός St Mary Axe – ένας από τους παλαιότερους δρόμους της πλατείας Mile στον οποίο έχει απαγορευθεί από πέρυσι η κυκλοφορία στα αυτοκίνητα, πέραν των οχημάτων έκτακτης ανάγκης και των ποδηλάτων- εξοπλίστηκε κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος με πάγκους για φαγητό και αναδιπλούμενα καθίσματα για να απολαμβάνει ο κόσμος το γεύμα του σε ένα ασφαλέστερο και πιο ευχάριστο περιβάλλον. Περισσότερες Lunchtime Streets θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Το σχέδιο της στρατηγικής μεταφορών για τις αστικές παραδόσεις (The Transport Strategy Delivery Plan) θα εξετασθεί από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Μεταφορών του Δημοτικού Συμβουλίου το καλοκαίρι.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Total προχωρά σε νέους σταθμούς φόρτισης
Επόμενο άρθροΗ Toyota κυκλοφορεί το νέο Supra