Τα καθαρά έσοδα της Stellantis ανήλθαν σε 42,1 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 29% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021, αντανακλώντας κυρίως υψηλότερους όγκους, συνεχιζόμενη ισχυρή καθαρή τιμολόγηση και ευνοϊκές συναλλαγματικές επιδράσεις.
- Συγκεντρωτικές αποστολές(από τις ενοποιημένες θυγατρικές) 1.281.000 μονάδων, αύξηση 13% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω της βελτίωσης εκπλήρωσης παραγγελιών ημιαγωγών σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021
- Συνολικό απόθεμα νέων οχημάτων 926 χιλιάδων μονάδων στις 30 Σεπτεμβρίου 2022. Εταιρικό απόθεμα 275 χιλιάδων μονάδων, αυξημένο κατά 179 χιλιάδες μονάδες από τις 31 Δεκεμβρίου 2021, κυρίως στη διευρυμένη Ευρώπη λόγω προκλήσεων εφοδιαστικής
- Οι παγκόσμιες πωλήσεις BEV αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021
Συγκεκριμένα, οι παγκόσμιες πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) της Stellantis αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση φτάνοντας τις 68.000 μονάδες, και οι πωλήσεις οχημάτων χαμηλών εκπομπών ρύπων αυξήθηκαν κατά 21.000 μονάδες σε ετήσια βάση σε 112.000 οχήματα το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ η εταιρεία συνεχίζει την εκτέλεση του σχεδίου της ηλεκτροκίνησης επιτυγχάνοντας τους στόχους του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030.
Βόρεια Αμερική: Μερίδιο αγοράς 11,1%. Οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 12%, κυρίως λόγω των υψηλότερων ποσοτήτων Dodge Durango, Jeep Compass και Cherokee, των καινούργιων Wagoneer και Ram 1500, που εν μέρει αντισταθμίζονται από χαμηλότερους όγκους Jeep Grand Cherokee λόγω της διακοπής της προηγούμενης γενιάς (WK) το α’ τρίμηνο 2022. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 36%.
Διευρυμένη Ευρώπη (ΕΕ εκτός Μάλτας + Ισλανδία, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο): Μερίδιο αγοράς 19,2%. Οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 14%, κυρίως λόγω των υψηλότερων όγκων Fiat 500 και Panda, Peugeot 208 και 308 και Citroën C3, καθώς και της αυξημένης ζήτησης για BEV, ιδιαίτερα του νέου Fiat 500 και του Opel Mokka-e. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 16%. Ηγέτης στην αγορά Επαγγελματικών Οχημάτων με μερίδιο 29,2%/
Μέση Ανατολή / Αφρική: Οι ενοποιημένες αποστολές αυξήθηκαν κατά 6%, κυρίως λόγω της αύξησης του όγκου των Opel Mokka, Peugeot Rifter και Fiat Ducato, που αντισταθμίζονται εν μέρει από χαμηλότερους όγκους Peugeot 3008, καθώς και Jeep Wrangler και Grand Cherokee λόγω προκλήσεων logistics. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 27%.
Νότια Αμερική: Ηγέτης της αγοράς με μερίδιο 22,6%. Οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 15%, με υψηλότερους όγκους των καινούργιων Fiat Pulse, Jeep Commander και Citroën C3, καθώς και Fiat Strada, που εν μέρει αντισταθμίζονται από μειωμένους όγκους των Fiat Toro και Jeep Renegade. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 56%. Ηγέτης της αγοράς Επαγγελματικών Οχημάτων με μερίδιο 30,8%.
Κίνα, Ινδία, Ασία-Ειρηνικός: Οι συγκεντρωτικές αποστολές αυξήθηκαν κατά 11%, λόγω του πρόσφατου λανσαρίσματος των νέων Citroën C3 και Jeep Meridian, μαζί με τους αυξημένους όγκους των Peugeot 2008 και 3008 και Ram 1500, που εν μέρει αντισταθμίζονται από χαμηλότερους όγκους Jeep Compass και Renegade. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 20%.
Maserati: Οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 14%, κυρίως λόγω της κυκλοφορίας της καινούργιας Grecale στα τέλη Ιουνίου του ’22 και υψηλότερων όγκων MC20, που εν μέρει αντισταθμίζονται από μειωμένους όγκους των Levante και Ghibli, ιδιαίτερα στην Κίνα και την Ινδία και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Η Grecale, συνεχίζει να προσελκύει ένα εντελώς νέο κοινό. Το 2023, ένα από τα σύμβολα της μάρκας επιστρέφει: το καινούργιο GranTurismo με κινητήρα Nettuno και το GranTurismo Folgore, το πρώτο BEV στην ιστορία της μάρκας. Η Maserati θα προσθέσει τη νέα Grecale Folgore στα μέσα του 2023 και το καινούργιο GranCabrio, διαθέσιμο σε κινητήρα εσωτερικής καύσης και μοντέλα Folgore. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 23%.