Η Stellantis ανακοίνωσε καθαρά έσοδα πρώτου τριμήνου 41,5 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 12% έναντι των 37,0 δισ. ευρώ του πρώτου τριμήνου 2021, αντανακλώντας την ισχυρή τιμολόγηση και το μείγμα οχημάτων, καθώς και τις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

  • Συνολικές παραδόσεις 1.374 χιλ. μονάδων, μειωμένες κατά 12% έναντι του πρώτου τριμήνου 2021, κυρίως λόγω μειωμένων παραδόσεων ημιαγωγών
  • Συνολικό απόθεμα 807.000 νέων οχημάτων στις 31 Μαρτίου 2022. Εταιρικό απόθεμα 179.000 μονάδων.
  • Τακτικό μέρισμα 1,04 ευρώ ανά μετοχή, με έγκριση της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης, το οποίο καταβλήθηκε στους μετόχους τον Απρίλιο του 2022

«Τα καθαρά έσοδα πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 12% χάρη στην ισχυρή καθαρή τιμολόγηση, το σωστό μείγμα οχημάτων και τις θετικές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ενώ οι παραδόσεις μειώθηκαν κατά 12%. Η πρόβλεψή μας, για το σύνολο του έτους, για διψήφια προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα, περιθώριo κέρδους και θετικές ταμειακές ροές επιβεβαιώνεται, παρά τις δυσκολίες προμηθειών και τις πληθωριστικές τάσεις, καθώς η καλή δυναμική προϊόντων και οι στρατηγικές συνεργασίες μας συνεχίζουν να αποδίδουν», δήλωσε ο Richard Palmer, CFO της εταιρείας.

Τα οικονομικά αποτελέσματα της επιτυχούς εκστρατείας προϊόντων και τεχνολογίας, καταδεικνύουν την ικανότητα της Stellantis να ξεπερνά τις δυσκολίες, ολοκληρώνοντας παράλληλα το τολμηρό στρατηγικό σχέδιο Dare Forward 2030 για την επόμενη δεκαετία.

Τα έσοδα πρώτου τριμήνου 2022 της Stellantis δείχνουν την δυναμική των νέων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των Jeep Grand Cherokee L και Wagoneer/Grand Wagoneer στη Βόρεια Αμερική, των DS4, νέο Fiat 500, Opel Mokka και της γκάμας ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στη διευρυμένη Ευρώπη, των Jeep Grand Cherokee, Peugeot 3008 και Citroën C4 στη Μέση Ανατολή και Αφρική, ενώ τα Fiat Pulse, Jeep Compass, Peugeot 208 και Fiat Cronos συνέβαλαν σημαντικά στην ηγετική θέση στην αγορά της Νότιας Αμερικής. Εν τω μεταξύ, η δυναμική των οχημάτων χαμηλών εκπομπών της Stellantis συνεχίζεται, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων BEV στη διευρυμένη Ευρώπη πάνω από 50% σε ετήσια βάση.

Η εταιρεία σημείωσε επίσης σημαντική πρόοδο στο πρόγραμμα μπαταριών χωρητικότητας 400 GWh έως το 2030, με στρατηγικές συνεργασίες στο α’ τρίμηνο 2022 με την LG Energy Solution και την Automotive Cells Company (ACC), που θα δημιουργήσουν το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου μεγάλης κλίμακας στον Καναδά (Windsor) και τις νέες εγκαταστάσεις μπαταριών στο εργοστάσιο Termoli (Ιταλία) αντιστοίχως. Σε έναν άλλο βασικό τομέα του σχεδίου Dare Forward 2030, που θέτει σταθερή πορεία για ένα βιώσιμο μέλλον, η Stellantis συνήψε στρατηγικές συνεργασίες με την Amazon και τη Foxconn σε θέματα λογισμικού.

Προηγούμενο άρθροΗ Fisker παρουσιάζει το πρότυπο EV Project Ronin
Επόμενο άρθροΗ Hertz σε συνεργασία με την Amazon Web Services