Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών κινητικότητας SIXT ανακοίνωσε οικονομικά αποτελέσματα ρεκόρ β’ τριμήνου 2023.

Η εταιρεία είχε έσοδα 925,1 εκατ. ευρώ, τα υψηλότερα β’ τριμήνου μέχρι σήμερα. Σημείωσε αύξηση 24,4% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2022.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν στα 131,9 εκατ. ευρώ το β τρίμηνο (β’ τρίμηνο 2022: 129,8 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBT ήταν 14,3%, σημαντικά υψηλότερο από την προ-COVID περίοδο (β’ τρίμηνο 2019: 11,7%).

Η SIXT επωφελήθηκε από τη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση της αρχής της καλοκαιρινής περιόδου, τον στόλο των (εξαιρουμένων των franchise) 166.300 ενοικιαζόμενων οχημάτων (+24,6% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2022) και τις τιμές ενοικίασης αυτοκινήτων, που παραμένουν πολύ πάνω από τα επίπεδα του 2019.

Σε σχετική ανακοίνωση τύπου, ο Konstantin Sixt, CEO, αναφέρει: “….Ο κύριος παράγοντας επιτυχίας της SIXT είναι (και παραμένει) η ιδιαίτερη προσφορά προς τους πελάτες μας, την οποία επεκτείναμε και πάλι σημαντικά. Επίσης, αυξήσαμε το προσωπικό μας κατά περίπου 850 εργαζόμενους το πρώτο εξάμηνο του έτους. Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε όλο το προσωπικό για την εξαιρετική τους απόδοση”.

Ο Alexander Sixt, επίσης CEO της εταιρείας, πρόσθεσε: “Είμαστε σε καλό δρόμο χάρη στην αφοσίωση των εργαζομένων μας και την εμπιστοσύνη των πελατών μας. Πετύχαμε αποτελέσματα ρεκόρ β’ τριμήνου και συνεχίζουμε να επιδιώκουμε σημαντική αύξηση εσόδων και EBT, στο πλαίσιο της πρόβλεψής μας για EBT 430 έως 550 εκατ. ευρώ για το σύνολο του έτους. Επομένως, τα κέρδη μας θα είναι σημαντικά υψηλότερα από το 2019. Η τρέχουσα ασταθής μακροοικονομική κατάσταση στην Ευρώπη, ειδικά στη Γερμανία, μπορεί να επηρεάσει το δεύτερο εξάμηνο και γι’ αυτό είμαστε προσεκτικοί στις αγορές μας για το 2024”.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, παρά το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, η SIXT σκοπεύει να συνεχίσει να πραγματοποιεί στοχευμένες επενδύσεις στο μέλλον, π.χ. στην επέκταση του δικτύου της, τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της, την εμπειρία χρήστη των προϊόντων της ψηφιακής κράτησης και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ. Σε συνδυασμό με αυτά, η SIXT εφαρμόζει συνεχώς μέτρα για τον συστηματικό εντοπισμό και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων για περαιτέρω βελτιώσεις της απόδοσης και εστίαση σε όλους τους τομείς.

Φωτογραφία: SIXT 

Προηγούμενο άρθροΜείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην EE
Επόμενο άρθροΠάνω από 1.000 λεωφορεία μηδενικών εκπομπών στο Λονδίνο