Μια συζήτηση του Fleet Europe με την Επικεφαλής Διεθνών Εταιρικών και Άμεσων Πωλήσεων της MercedesBenz, Sabrina Eickelkamp.

Η Mercedes-Benz είναι χορηγός του Global Fleet Manager Award των φετινών Fleet Europe Awards (23 Νοεμβρίου, Λισαβόνα). Εξαιρετική ευκαιρία για μια σύντομη συζήτηση με τη Sabrina Eickelkamp, Επικεφαλής Διεθνών Εταιρικών και Άμεσων Πωλήσεων της Mercedes-Benz, σχετικά με τις απόψεις της εταιρείας για την κατάσταση του παγκόσμιου fleet management.

Ερ. Όλοι μιλούν για βιωσιμότητα και προχωρούν στην ηλεκτροκίνηση του στόλου. Πώς αντιδρά η Mercedes-Benz σε αυτή την τάση;

Απ. «Έχουμε την ευθύνη για το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βιωσιμότητα αποτελεί το θεμέλιο της στρατηγικής μας αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Η κορυφαία προτεραιότητά μας είναι να καταστούμε αμιγώς ηλεκτρικοί μέχρι το 2030, αναλόγως των συνθηκών της αγοράς. Θα είμαστε έτοιμοι και θα ευέλικτοι στις συνθήκες της αγοράς. Προετοιμαζόμαστε για περαιτέρω ανάπτυξη EV και επενδύουμε σε τρεις νέες πλατφόρμες οχημάτων. Από το 2025, όλες οι νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές».

«Και επιπλέον, σκοπεύουμε να καταστήσουμε τον στόλο των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μας ουδέτερο εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας μέχρι το 2039, 11 χρόνια νωρίτερα από ό,τι απαιτεί η νομοθεσία της ΕΕ».

«Για να υποστηρίξει τη στρατηγική στόλου EV των πελατών μας, η Mercedes-Benz θα δημιουργήσει δικό της παγκόσμιο δίκτυο φόρτισης υψηλής ισχύος, το οποίο θα τροφοδοτείται με πράσινη ενέργεια όπου είναι εφικτό. Θα εγκαταστήσουμε περισσότερους από 10.000 φορτιστές στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Κίνα και άλλες βασικές αγορές, εντός της δεκαετίας. Το δίκτυο θα είναι προσβάσιμο από όλες τις μάρκες, αλλά με προκράτηση και άλλα αποκλειστικά προνόμια για τους πελάτες της Mercedes-Benz».

«Επιπλέον, βασιζόμαστε σε συνεργασίες, όπως της Ionity (κοινοπραξία δικτύου φόρτισης των BMW, Mercedes-Benz, Ford, Hyundai/Kia, και Volkswagen Group) και την πρόσφατα ανακοινωθείσα κοινοπραξία επτά κατασκευαστών (BMW, GM, Honda, Hyundai, Kia, Stellantis και Mercedes-Benz ανακοίνωσαν τον Ιούλιο την εγκατάσταση τουλάχιστον 30.000 φορτιστών υψηλής ισχύος κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων και σε πόλεις στην Βόρεια Αμερική) για επέκταση των επιλογών φόρτισης των πελατών μας».

Ερ. Η ψηφιοποίηση είναι η άλλη σημαντική τάση που επηρεάζει την παγκόσμια αγορά στόλου. Ποια είναι η άποψή σας;

Απ. «Πράγματι, μαζί με την ηλεκτροκίνηση, η ψηφιοποίηση – συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πωλήσεων – συνιστά σημαντική τάση. Το διαδίκτυο συνδέεται όλο και περισσότερο με την καθημερινότητα. Η Mercedes-Benz επιδιώκει να προσφέρει πλήρως ψηφιακή εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και αυξημένη εμπειρία λιανικής πώλησης με νέα εμβληματικά καταστήματα. Επιθυμούμε και οι δύο επιλογές να προσφέρουν στους πελάτες την πραγματική «εμπειρία Mercedes-Benz» που αναζητούν, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες τους. Με το πρότυπο CLA Class, που παρουσιάσαμε στο IAA του Μονάχου, η Mercedes-Benz έχει ξεκάθαρο όραμα για την μελλοντική μας πορεία».

Ερ. Είστε στην κριτική επιτροπή των φετινών Fleet Europe Awards. Τι επιθυμείτε από τους υποψηφίους;

Απ. «Κατ’ αρχάς, ελπίζω να δω υποψηφίους που εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες που δημιουργούνται από τον συνεχιζόμενο μετασχηματισμό του κλάδου μας και τις περιλαμβάνουν στις αντίστοιχες πολιτικές τους. Πρέπει να υπάρξει σαφής εστίαση στην ηλεκτροδότηση, την ψηφιοποίηση και την συνδεσιμότητα όλων των μαρκών που συνθέτουν τους στόλους τους, στις διάφορες χώρες δραστηριοποίησης. Η χρήση ψηφιοποιημένων εργαλείων και λύσεων είναι ιδιαίτερα σημαντική για την διαχείριση διεθνών στόλων».

«Επίσης, δεδομένου ότι η επιλογή οχήματος παραμένει συναισθηματική εμπειρία και ενίοτε χρονοβόρα, αναρωτιέμαι αν θα υπάρξουν ιδέες απλοποίησης και εξομάλυνσης της επικοινωνίας μεταξύ υπευθύνου προμηθειών και χρήστη, προκειμένου να αυξηθεί η χρονική αποδοτικότητα.”

Τα Fleet Europe Awards θα απονεμηθούν στο πλαίσιο των Fleet Europe Days (22-23 Νοεμβρίου) στη Λισαβόνα. Κάνετε κλικ εδώ για πληροφορίες και κράτηση θέσης.

Προηγούμενο άρθροΤο AutoBinck Group εξαγόρασε την EV Company
Επόμενο άρθροPowerUP 2026, στρατηγικό σχέδιο της ALD | LeasePlan