Το 2023 το Renault Group αύξησε σημαντικά τις παγκόσμιες πωλήσεις του κατά 9% σε σύγκριση με το 2022, με συνολικά 2.235.345 οχήματα στο σύνολο του έτους.
Tο Renault Group επέδειξε επιτυχημένη δυναμική to 2023 με σημαντική ανάπτυξη τριών βασικών μαρκών του.
- Renault: Αύξηση 9,4% με 1.548.748 πωλήσεις οχημάτων παγκοσμίως το 2023. Η Renault είναι η γαλλική μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Στην Ευρώπη, η Renault κατέγραψε εξαιρετική ανάπτυξη και ξεπέρασε την αγορά: +19,3% σε σύγκριση με το 2022.
- Dacia: Αύξηση 14,7% με 658.321 πωλήσεις το 2023. Αυτή η απόδοση είναι το αποτέλεσμα της ισχυρής νέας ταυτότητας της μάρκας της Dacia, δομημένης γύρω από τα τέσσερα μοντέλα πυλώνες, τα οποία αναπτύχθηκαν όλα συγκριτικά με το 2022.
- Alpine: Αύξηση 22,1% με πωλήσεις 4.328 οχημάτων.
Στην Ευρώπη, ο Όμιλος επωφελήθηκε από την δυναμική των προϊόντων του κερδίζοντας μερίδιο αγοράς. Ο όγκος αυξήθηκε κατά 18,6% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 13,9%. Το Clio, το πιο δημοφιλές όχημα στη Γαλλία, είναι τώρα στην τρίτη θέση στην Ευρώπη με περισσότερες από 219.365 πωλήσεις.
Το Renault Group ανέβηκε στην 3η θέση μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, χάρη σε τρεις ισχυρές, συμπληρωματικές μάρκες που δημιουργούν αξία.
Η Renault ααναπτύχθηκε επίσης στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα με αύξηση 25,7%, σε μια αγορά που κατέγραψε 15,3% άνοδο. Τα Kangoo/Express (+32,4%) και Master (+14,5%) είναι οι ηγέτες στις κατηγορίες τους.
Προσανατολισμένη στρατηγικά στην αξία, η Renault επιταχύνει την επέκτασή της στην κατηγορία C και άνω (+26%) στην Ευρώπη. Στην κατηγορία αυτή η Renault κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 26% σε σύγκριση με το 2022, χάρη στην επιτυχία των Arkana, Austral, Espace E-Tech Hybrid και του Megane E-Tech electric.
Επιπλέον, οι κορυφαίες εκδόσεις όπως το “Esprit Alpine” εκτιμώνται από τους πελάτες. Το 51% των πωλήσεων του Austral και το 44% των πωλήσεων του Espace E-Tech Hybrid είναι στην έκδοση Esprit Alpine.