Η Renault αποκάλυψε εικόνες της δεύτερης γενιάς Captur, ενός επιτυχημένου crossover κατηγορίας Β που βασίζεται στο Clio. Όπως και το Clio, είναι εξοπλισμένο με ένα υπερσύγχρονο σύστημα πληροφοριών/ψυχαγωγίας, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως θα αποτελέσει το πρώτο υβριδικό plug-in στην κατηγορία του.
Αυτό θα συμβεί εάν άλλοι ανταγωνιστές δεν προλάβουν τη Renault: η έκδοση plug-in δεν θα είναι διαθέσιμη για άλλο ένα έτος. Θα περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1.6 που θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 9.8kWh. Η συμβατική γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες TCe 1 λίτρου και 1,3 λίτρων, καθώς και δύο πετρελαιοκινητήρες 1,5.
Το νέο Captur είναι 11 cm μακρύτερο από τον προκάτοχό του και στηρίζεται σε μακρύτερο μεταξόνιο κατά 2 cm για περισσότερο χώρο καμπίνας και 81 λίτρα επιπλέον χώρο αποσκευών. Θα είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο. Η Renault υπόσχεται επίσης “το πιο ολοκληρωμένο σύνολο βοηθημάτων οδήγησης στην αγορά”.
Το Captur έχου πουλήσει 1,2 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του το 2013.
Το νέο Captur ενσωματώνει τη νέα στρατηγική του ομίλου Renault ως μέρος του σχεδίου Drive the Future (2017-2022). Η σημασία του οφείλεται, πρώτον, στη διεθνή του διάσταση. Είναι πλέον ένα πραγματικό παγκόσμιο προϊόν. Πωλείται ήδη σε όλες τις ηπείρους, και θα κατασκευάζεται και στην Κίνα.
Η σημασία του οφείλεται επίσης στην τεχνολογική του διάσταση, καθώς, σύμφωνα με τη Renault, πληροί τους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του μέλλοντος:
- Ηλεκτρικό: Θα είναι το πρώτο μοντέλο της Renault με τον plug-in υβριδικό κινητήρα που ονομάζεται E-TECH Plug-in.
- Συνδεδεμένο: Περιλαμβάνει το νέο σύστημα πολυμέσων EASY LINK και EASY CONNECT της Renault.
- Αυτόνομο: Όπως και στο καινούργιο Clio, τα βοηθήματα που οδηγούν σε αυτόνομη οδήγηση θα τοποθετηθούν ως στάνταρ στο μοντέλο.