Η Polestar Day πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Λος Άντζελες με βασικά στελέχη της εταιρείας και παρουσίαση καινοτομιών σε ένα κοινό πελατών, επενδυτών και Τύπου.

Ο Thomas Ingenlath, CEO της Polestar, δήλωσε: “Η Polestar Day παρέχει ουσιαστική εικόνα για τα προϊόντα και τις καινοτομίες που επεξεργαζόμαστε με παγκόσμιους ηγέτες σε διάφορους τομείς για να φέρουμε στην αγορά τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων”. Οι επόμενοι μήνες θα είναι από τους πιο συναρπαστικούς, τόνισε ο κ. Ingenlath.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν στελέχη στρατηγικών εταίρων της Polestar όπως οι Bcomp, Göteborg Energi, Luminar, Mobileye και StoreDot.

Η πλήρης γκάμα μελλοντικών μοντέλων της Polestar παρουσιάστηκε μαζί για πρώτη φορά, συμπεριλαμβανομένων των Polestar 3, Polestar 4, Polestar 5, Polestar Precept, του Polestar Electric Roadster Concept και Polestar Synergy. Οι επισκέπτες δοκίμασαν το πιο πρόσφατο MY24 Polestar 2, καθώς οδήγησαν πρότυπα Polestar 3 και Polestar 4 με μηχανικούς και ειδικούς της Polestar.

Οι ανακοινώσεις περιλάμβαναν τα εξής:

  1. Πιλοτικό έργο της Polestar εγκαινιάζει μια εικονική μονάδα παραγωγής ενέργειας για την ανάπτυξη τεχνολογίας vehicle-to-grid (όχημα σε δίκτυο) με το Polestar 3.

Η Polestar συνεργάζεται με ενδιαφερόμενους στον τομέα του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας σε ένα έργο V2G μεγάλης κλίμακας στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, που χρηματοδοτείται από τη Σουηδική Υπηρεσία Καινοτομίας Vinnova και δοκιμάζει ένα μεγάλο στόλο αυτοκινήτων Polestar 3.

Αμφίδρομη φόρτιση Polestar 3

Η τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης επιτρέπει στα αυτοκίνητα Polestar 3 όχι μόνο να φορτίζουν αλλά και να αποφορτίζουν την ενέργεια από τις μπαταρίες τους σε μεμονωμένο σπίτι ή στο ηλεκτρικό δίκτυο. Για να βοηθήσει στη διαχείριση της ενσωμάτωσης V2G, η Polestar αναπτύσσει εικονική μονάδα παραγωγής ενέργειας (VPP) που συνδέει όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα Polestar 3 που είναι συνδεδεμένα στο δίκτυο.

Το VPP, που βασίζεται στο cloud, υπολογίζει τη συλλογική χωρητικότητα των συνδεδεμένων μπαταριών και ξεκινά τη φόρτιση ή την εκφόρτιση με βάση τη ζήτηση δικτύου και τη βελτιστοποίηση της μακροζωίας της μπαταρίας. Αυτό θα επιτρέψει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να συνεισφέρουν στην ενεργειακή μετάβαση και να κερδίσουν χρήματα από το ηλεκτρικό τους όχημα ενώ είναι σταθμευμένο, χωρίς καμία παρέμβαση.

Ο ιδιοκτήτης απλώς συνδέει το όχημά του και η τεχνολογία VPP και έξυπνης φόρτισης θα κάνει τα υπόλοιπα – βελτιστοποιώντας τη χρήση της μπαταρίας για τις ανάγκες μεταφοράς και υποστηρίζοντας το δίκτυο.

Οι μπαταρίες EV έχουν τη δυνατότητα να είναι χρήσιμες σε μεγάλη κλίμακα. Με τις λύσεις V2G, τα EV μπορούν να γίνουν ένας σημαντικός ευέλικτος ενεργειακός πόρος και να υποστηρίξουν τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, πέρα από το να αποτελούν ήδη μέσο για πιο βιώσιμες μεταφορές.

  1. Η Polestar επεκτείνει το κατασκευαστικό της αποτύπωμα με την παραγωγή Polestar 4 που ξεκινά στη Νότια Κορέα το 2025.

Η κατασκευή του Polestar 4 στον κόλπο Hangzhou της Κίνας θα συμπληρωθεί με την παραγωγή στο Busan της Νότιας Κορέας, που αναμένεται να ξεκινήσει κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Παραγωγή Polestar 4

Επετεύχθη συμφωνία μεταξύ της Polestar, της Geely Holding και της Renault Korea Motors (RKM), για σύμβαση κατασκευής οχημάτων Polestar 4 για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Νότιας Κορέας στο εργοστάσιο της RKM στο Busan.

Το εργοστάσιο του Busan, το οποίο έχει άμεση πρόσβαση σε λιμάνια εξαγωγής, έχει 23 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή οχημάτων και περίπου 2.000 εργαζόμενους. Το εργοστάσιο στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 50% έως το 2030 και να καταστεί ουδέτερο από άνθρακα έως το 2040, μέσω συνδυασμού βελτιώσεων στην ενεργειακή απόδοση και υιοθέτησης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Η προσέγγιση ανάπτυξης και κατασκευής της Polestar της παρέχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί από την ικανότητα, την ευελιξία και την επεκτασιμότητα των εταίρων και των βασικών μετόχων της, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει στις δικές της εγκαταστάσεις.

  1. Η Mobileye και η Luminar συνεργάζονται για να φέρουν το LiDAR στο Polestar 4 και να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία αυτόνομης οδήγησης Mobileye Chauffeur στο μέλλον. 

Η Polestar συνεργάζεται με την Luminar –κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας αυτοκινήτων- και την Mobileye, παγκόσμιο ηγέτη στις λύσεις αυτόνομης οδήγησης, για να βελτιώσει την ασφάλεια και τις μελλοντικές δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης του Polestar 4 με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας LiDAR επόμενης γενιάς της Luminar με την πλατφόρμα Chauffeur της Mobileye.

Polestar 4

Το Polestar 4 σχεδιάζεται να είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα διαθέτει το Mobileye Chauffeur με το Luminar LiDAR, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα SuperVision με κάμερα surround που είναι διαθέσιμη στο Polestar 4 από το λανσάρισμά του. Από κοινού, οι τρεις εταιρείες στοχεύουν να προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση από σημείο σε σημείο σε αυτοκινητόδρομους, καθώς και αυτοματοποιημένη οδήγηση για άλλους δρόμους.

Με το Mobileye Chauffeur, το Polestar 4 θα διαθέτει τρεις επεξεργαστές Mobileye EyeQ6, ένα μπροστινό LiDAR από τη Luminar και το μπροστινό ραντάρ απεικόνισης της Mobileye για να παρέχει το πρόσθετο επίπεδο ανίχνευσης και τεχνητής νοημοσύνης που απαιτούνται ώστε να επιτρέψει οδήγηση χωρίς επίβλεψη.

LiDAR (Light Detection and Ranging) uses lasers to create a highly detailed 3D map of the surrounding environment. Luminar’s LiDAR is uniquely engineered from chip-level up and with a higher wavelength, enabling the greatest level of performance and safety capabilities for production cars. When coupled with Mobileye’s Chauffeur platform, the result will be a turnkey, safer and high-performing automated system.

Το LiDAR (Light Detection and Ranging) χρησιμοποιεί λέιζερ για να δημιουργήσει έναν εξαιρετικά λεπτομερή τρισδιάστατο χάρτη του περιβάλλοντος. Το LiDAR της Luminar είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο με μοναδικό τρόπο και με υψηλότερο μήκος κύματος, επιτρέποντας μέγιστη απόδοση και ασφάλεια. Σε συνδυασμό με την πλατφόρμα Mobileye’s Chauffeur, το αποτέλεσμα θα είναι ένα αυτοματοποιημένο ασφαλέστερο και υψηλής απόδοσης σύστημα.

Με βάση την υπάρχουσα σχέση μεταξύ Luminar και Mobileye, η ενσωμάτωση του Luminar LiDAR στο Polestar 4 επεκτείνει επίσης τη συνεργασία μεταξύ Luminar και Polestar που ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2023.

  1. Η Polestar και η StoreDot συνεργάζονται σε τεχνολογία της εξαιρετικά ταχείας φόρτισης (XFC) και σχεδιάζουν να την επιδείξουν σε πλήρη κλίμακα σε ένα πρότυπο Polestar 5 το 2024.

Η Polestar συνεργάζεται με την StoreDot για την παραγωγή του συστήματος υπερταχείας φόρτισης (XFC). Αποκαλείται «100-σε-5», 100 μίλια (160 χλμ.) αυτονομίας με φόρτιση μόλις πέντε λεπτών και μπορεί να ενσωματωθεί σε συστοιχίες μπαταριών  χωρίς να χρειάζεται επανασχεδιασμός.

Ερευνητικό πρότυπο Polestar 5

Στην Polestar Day του Λος Άντζελες, έγινε επίδειξη φόρτισης θήκης κυψέλης XFC της StoreDot μαζί με την πρότυπη μπαταρία της Polestar που διαθέτει τεχνολογία XFC. Στο πλαίσιο του εν εξελίξει προηγμένου μηχανικού έργου, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να επιδείξουν την τεχνολογία XFC της StoreDot σε πλήρη κλίμακα με ένα πρότυπο Polestar 5, το 2024.

Προηγούμενο άρθροStellantis: H Factory Booster Day δίνει λύσεις
Επόμενο άρθροΞεκίνησε η παραγωγή του καινούργιου Toyota C-HR