Η Volvo Cars εξοπλίζει περισσότερα μοντέλα της με το νέο σύστημα infotainment με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξοπλίζει τα μοντέλα XC60, S90, V90 και V90 Cross Country με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας Android με ενσωματωμένο Google, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης ανανέωσης του χαρτοφυλακίου της.

Το σύστημα, που αναπτύχθηκε με την συνεργασία της Google, θέτει σε νέες βάσεις τη φύση της ψυχαγωγίας αυτοκινήτου και διαθέτει μια φιλική προς το χρήστη λειτουργικότητα διεπαφής και απαράμιλλη συνδεσιμότητα.

Το Volvo Car Group είναι η πρώτη εταιρεία που συνεργάζεται με την Google για την ενσωμάτωση συστήματος ψυχαγωγίας Android με εφαρμογές και υπηρεσίες Google. Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo που εξοπλίσθηκε με αυτό.

Με στόχο να αποκομίζουν οι πελάτες την ίδια εμπειρία, με την οποία είναι εξοικειωμένοι και στα τηλέφωνα τους, αλλά προσαρμοσμένη για hands-free αλληλεπίδραση κατά την οδήγηση, η Volvo Cars παρουσίασε επίσης το Πακέτο Ψηφιακών Υπηρεσιών. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα Volvo που εξοπλίζονται με το σύστημα infotainment το οποίο βασίζεται στο Android και ενσωματώνει υπηρεσίες και εφαρμογές Google.

Το Πακέτο Ψηφιακών Υπηρεσιών περιλαμβάνει πρόσβαση σε εφαρμογές και υπηρεσίες Google, την εφαρμογή Volvo On Call και τον ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου, καθώς και το σύνολο των δεδομένων που απαιτείται για να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες.

Οι εφαρμογές και υπηρεσίες Google βελτιώνουν τη λειτουργικότητα του συστήματος Android παρέχοντας υποστήριξη hands-free με το Google Assistant, βέλτιστη πλοήγηση βάσει Google Maps και ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών αυτοκινήτου μέσω Google Play.

Με το Google Assistant, οι οδηγοί μπορούν να διαχειριστούν λειτουργίες φωνητικά, διατηρώντας την προσοχή τους στο δρόμο. Μπορούν να ελέγξουν τη θερμοκρασία, να ορίσουν προορισμό, να ακούσουν μουσική και διαδικτυακή ηχητική μετάδοση (podcast) και να στείλουν μηνύματα, κρατώντας τα χέρια τους στο τιμόνι.

Μέσω του Google Play θα διατίθενται αναβαθμισμένες και προσαρμοσμένες εφαρμογές μουσικής και πολυμέσων, ενώ το Google Maps θα προσφέρει σύγχρονα δεδομένα χαρτών και κυκλοφορίας.

Εκτός από το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, τα παραπάνω αναφερθέντα μοντέλα αναβαθμίζονται επίσης με τα πλέον πρόσφατα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού (ADAS) της εταιρείας. Πρόκειται για ένα σύγχρονο, σπονδυλωτό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας που περιλαμβάνει μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες υπερήχων.

Οι αναβαθμίσεις του χαρτοφυλακίου της εταιρείας περιλαμβάνουν νέες επιλογές εξωτερικού χρώματος και ταπετσαρίας, καθώς και επιλογή καμπίνας χωρίς δέρμα για όλα τα μοντέλα της σειράς 60. Η επιλογή αυτή διατίθεται και στο XC40 Recharge.

Η αναβάθμιση της γκάμας συμπίπτει με την ανακοίνωση της Volvo πως το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά online, αντανακλώντας την νέα εμπορική στρατηγική της μάρκας που ανακοινώθηκε πρόσφατα.

Σύμφωνα με τη νέα στρατηγική, η Volvo Cars στοχεύει να καταστεί εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030 και όλα της τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να διατίθενται αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Θα προβεί σε σημαντικές επενδύσεις στα online κανάλια της πωλήσεων, εστιάζοντας στην προσφορά premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων με εύκολο και απλό τρόπο.

Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 – και αργότερα, το νέο C40 Recharge που μόλις αποκαλύφθηκε – θα είναι διαθέσιμα μέσω του μεγαλύτερου διαδικτυακού καταστήματος της εταιρείας, volvocars.com, το οποίο θα ανανεωθεί για να προσφέρει στους πελάτες της μια απλοποιημένη διαδικασία αγοράς, διαφανή τιμολόγηση και μεγάλη ποικιλία προδιαμορφωμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με στόχο τη μείωση των χρόνων παράδοσης.

Προηγούμενο άρθρο15 εκατομμύρια αυτοκίνητα Škoda στη Mlada Boleslav
Επόμενο άρθροLeasePlan: EV Readiness Index 2021